یک فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس برخلاف دیگر فروشگاههای حقیقی و مجازی، خود کالایی را خریداری نکرده و وظیفه اصلی آن ایجاد ارتباط بین مشتری و تأمینکنندگان است.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اتاق تعاون کشور، یک فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس برخلاف دیگر فروشگاههای حقیقی و مجازی، خود کالایی را خریداری نکرده و وظیفه اصلی آن ایجاد ارتباط بین مشتری و تأمینکنندگان است.
در این نوع کسبوکار اینترنتی، شرکت خود اقدام به خرید حجم زیادی از کالا نمیکند.
بلکه با تأمین کنندگان و واردکنندگان مختلف قرار داد بسته و کالاهایی که این افراد عرضه میکنند را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.
تأمینکنندگان ابتدا لیست موجودی محصولات خود را در اختیار فروشگاه قرار داده و فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس پس از بررسی محصولات، پنلی اختصاصی را در اختیار تأمینکنندگان قرار میهد.
بدین ترتیب تأمین کننده کالا از طریق این پنل به صورت ناگهانی با گروهی از مشتریانی که همواره به دنبال آنها بوده است
دست پیدا خواهد کرد و در آن سو مشتریان نیز کالاهایی که مدتها به دنبال آن بودهاند را به راحتی خریداری خواهند کرد.
http://erison.ir