مذاکرات هسته‌ای را روحانی مدیریت کرد/واکنش به حواشی تحریم افطاری رئیس جمهور توسط هنرمندان
نوبخت در نشست خبری:
سخنگوی دولت گفت: مدیریت تیم مذاکره با خود روحانی بود و در کارزار مذاکرات ظریف و همکارانش حضور داشتند؛ حتی ترامپ با همه دیوانگی فهمید مردان دیپلمات ما قوی هستند.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
راست میگه!! ترامپ با این دیوانگی اش در مدت کوتاهی فهمید که بدون هزینه میتواند از برجام خارج شود اما تیم مذاکره کننده باصطلاح مجرب !!! ی روحانی بعد از 30 ماه مذاکره و تجربه 38 سال بدعهدی غربی ها ، به امریکا اعتماد کرد و هنوز هم از اشتباه خود دفاع میکند! خوب خیلی ببخشیدها با این اوضاع ،چطور این اقایان ادعا میکنند که عاقل تر از ترامپ هستند !!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
همون که اقا فرمودند قرار بود با برجام تحریمها برداشته شود بقیه حرف ها اهمیتی ندارد / برا ین اساس اینکه ی نوبخت میگوید که سرداران ما(تیم مذاکره کننده ) حداقل ثابت کردند که فعالیت های هسته ای ما صلح امیز است ؛ اهمیتی ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
اتحاد ملی مورد نظر دولت = شام دادن و افطاری دادن و بده بستانهای سیاسی و لابیگری / مذاکره کنندگان فریب خورده = سرداران دولت/ نجومی بگیران = ذخایر نظام / قاچاق کننده = دختر مظلوم وزیر و............... این داستان ادامه دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
ی نوبخت طوری سخن میگوید که انگار منتقدان برجام با مذاکره مخالف بودند !؟ نخیر، انتقاد به نحوه مذاکره است وقتی مذاکره کنندگان متن برجامی را امضاء میکنند که ماه ها قبل منتشر شده و صهیونیست ها ازش خبر دارند خوب این یعنی چی!؟ یا انتقاد به اعتماد به امریکا و زیر پا گذاشتن شروط 9 گانه رهبری است اجرای تعهدات خودتان قبل از انجام تعهدات طرف مقابل اگر اعتماد نیست پس چیست!؟ / شما حتی طرفداران و حامیان دیروز برجام رو هم بی ابرو کردید حالا مدعی هستید که تاریخ ئ روحانی را تکریم خواهد کرد !!؟ / خوب میفرمایید با تحریم ها مجبور بودید مذاکره کنید خوب مذاکره کردید تحریم ها رفع شد!؟ برجام بارها نقض شد و ی عراقچی مدعی بود که نقض فاحش نیست و از پاسخ قاطع سرباز میزدید حالا که علنی امریکا خارج شده باز قدرت شکایت از امریکا را ندارید؟ باز شهامت پاسخ قاطع رو ندارید!؟ حالا میفرمایید ترامپ فهمید که دیپلمات های ما قوی هستند!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
حق ما ، حق ماست . نقد دادین نسیه هم نگرفتن. هدف از مذاکره منزوی کردن آمریکا بود؟ ای بابا
ارسال نظرات
آخرین اخبار