چرا حامیان دولت مخالف #اعدام_جلاد گلستان هفتم بودند؟/ وکیل مدافع شیطان!
گزارش/
گروهی از اهالی رسانه، سینما و سیاستمداران بعضا حامی دولت بودند، چون اسلاف نهضت آزادی و جبهه ملی، با ژست نه به اعدام و نه به خشونت و در لفافه اصطلاحات بعضا حقوقی به دنبال اعاده دادرسی قاتل گلستان هفتم بودند.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
دختر بی حجاب یا عضو کومله یا درویش قمه کش تا منافق اعدامی 67 فرقی برای
اصلاح طلبان ندارد. آنها از هر کس که با جمهوری اسلامی بستیزد و مخصوصا
با نیروهای مسلح از پلیس گرفته تا نیروی قدس سپاه درگیر شود جانانه حمایت
می کنند.
آیا نباید نتایاهو به وجود چنین غلامان حلقه بگوش و وفاداری برخود ببالد؟
کما ایتکه در سال 88 آنها را نیروهای خود در ایران نامید؟
شورای نگهبان مگر این بدیهیات را نمی بیند که این تدراکاتچیان تروریسم را
تایید صلاحیت می کند؟
ناشناس
Germany
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
وجدانا اینا حالشون خوشه؟؟؟خدا رحمت کنه خلخالی رو..قائدتا ثلاث باید همون وقت و در محل اعدام میشد.ویا مثل کشورهای غربی تو درگیری کشته میشد.اونوقت هیچکدوم از این عروسکهای خیمه شب بازی آمریکا دیگه فرصتی واسه عرض اندام و لجن پراکنی نداشتن...مورد اعدام هم هیچوقت مطرح نمیشد..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
اجرای عدل را بی عدالتی می دانند و دنبال عوض کردن جای جلاد و شهیدند برخی از بی معرفت های داخلی و دشمنان خارجی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
احسنت به قوه قضائیه که حد و حدود الهی را به نحو احسن اجرا می کند و حق مظلوم را از ظالم می ستاند. اگر یه عده از خدا بی خبر و نفهم چه در داخل کشور و چه در خارج کشور که دارن از چنین افرادی که امنیت کشورمان را به خطر می اندازند حمایت می کنند و جیره خور اون طرف آب هستند حرفی می زنند. باید نظام جمهوری اسلامی و دیگر دستگاه های کشور چنان با اینها برخورد و تو دهنی بزند که دیگه حساب کار به دستشون بیاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
این طوری نمی شود مملکت را اداره کرد هر کسی بیاد تووسط جمعیت باماشین مردم را زیر بگیرد وبکشد وخانواده هایی را داغدارکند و امنیت شهررا بهم بزند اون هم بااتوبوس . بعدش بگوید من عصبانی بودم . اگر قرار باشد هرکی عصبانی شد بیاد بااتوبوس تو شهر مردم را زیر بگیرد سنگ رو سنگ بند نمی شود . این چه نوع داوری است که بعضی ها باغرض ورزی انجام می دهند ؟این ها خودرا به جای خانواده های داغدار قراردهند آیا بازهم این طوری طرفداری می کنند؟اعدام وقصاص یک قانون شرعی والهی است که شارع مقدس قصاص را حق خانواده مقتول قرارداد.
ناشناس
United States of America
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
در قصاص حیاتی دیگر است ، اینهایی که پیام مخافت می گذارند افرادی هستند تحت فرمان دیگران و عقل بر آنان حاکم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
آقا طرف 3 4 نفرو زیر گرفته کشته . از قصد هم زیر گرفته . خوانواده های قربانیان هم گفتن ما قصاص میخوایم . دیگه شماها چی میگین ؟ اصلا به شماها ربطی نداره . اونی که باید میبخشیده دوست نداشته قاتل پسرش یا شوهرش رو ببخشه . دیگه به شماها چه ؟ چقدر پر رویین به خدا . آدم از وقاحت شماها میمونه چی بگه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
حقا باید از این انسان نما ها سوال کزد اگر از خانواده خودتان بودند باز هم اینطوری قضاوت میکردید تمام تلاش شما ها راضی کردن اسراییل و امریکا است ایا وجدان در وجودتان تا کی باید بمیرد اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید
ارسال نظرات
آخرین اخبار