آحاد مردم مشکلات معیشتی را احساس می‌کنند؛ بخشی واقعاً زیر فشارند/ همه متفقند علت، خارجی نیست/ خطوط قرمز در برجام رعایت نشد/ دوکلمه به مردم بگویم؛ مذاکره نخواهیم کرد و جنگ نخواهد شد
رهبرانقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم:
هزاران نفر از قشر‌های مختلف مردم، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
به منظور جلوگیری از تضییع حقوق نظام و مردم و بر اساس اقدام نمایندگان محترم مجلس که در چارچوب اعمال ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس، اهمال و تخلف بانک مرکزی را که منجر به وارد آمدن خسارت به سپرده گذاران شده بود محرز دانستند و با رای قاطع ، پرونده موسسه کاسپین را به قوه قضاییه ارجاع نمودند. می بایستی سیف تا مشخص شدن وضعیت رانت استفاده شده در موسسات مالی غیر مجاز متخلف ،تخصیص ارز ، سکه و برگزاری دادگاه متهمین موسسه مالی فرشتگان ، کاسپین ،ارز ، سکه و تعیین تکلیف دادگاه موسسه ثامن الحجج توسط قوه محترم قضاییه ممنوع الخروج گردد.
ناشناس
United States of America
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
سلام باور کنید بیش از 90 درصد جامعه مردمی حامی انقلاب و دوستدار نظام هستند ولی وقتی مدیرانی فاسد و نجومی بگیر که کوچکترین دغدغه مردم ندارند، وضعیت کشور این میشود مگر طلا و ارز را چه کسی خریده است آیا مردم عادی یا یکسری افراد رانت بگیر و مدیر فاسد بی ایمان و بی وجدان. سیامک دولتی به خاطر دریافت نجومی از بانک مهر ایران کنار گذاشته شد یواشکی به بانک اقتصاد نوین رفته و ریس هیات مدیره شده. فردی که کمترین ثروت را داشته است ولی الان ثروتی عجیب به هم زده است و ماهیانه بیش از 100 میلیون از بانک اقتصاد نوین پول میگیرد علاوه بر اینکه از بانک تجارت هم حقوق بازنشستگی میگیرد. ذره ای چنین مدیری دلش به حال مملکت نمیسوزد و همه ثروت خود را به ارز تبدیل کرده است. نمیدانم سیستمهای نظارتی خواب هستند افرادی مثل این بخوان تصمیم گیرنده و مدیریت بکنند که کمترین ارزش برای نظام قائلند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
خدا لعنت کند بانیان وتصویب کنندگان این برجام بی فرجام را که علی رغم اینهمه تذکر وگوشزد کردنها بازهمگند کاشتند وخطوط قرمز نظام را رعایت نکردند اینهمه حقوق وماموریت واضافهکاری که بابت تمامی ساعات ودقایق وماهها وروزهای تصویب برجام صرف کردند وحقوقش را گرفتند حرام است
ارسال نظرات
آخرین اخبار