کد خبر:۷۰۴۹۸۳

پیگیری برای رفع نواقص هواساز‌های برخی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در مورد نبود تهویه و فن در برخی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو، گفت: در سنوات گذشته برخی از ایستگاه‌های خط ۳ بدون هواساز به بهره برداری رسیدند، اما در حال پیگیری هستیم تا با نصب هواساز مشکل این خط را برطرف کنیم.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه هوا ساز‌های پر قدرت مترو، سازه‌های مهمی هستند که چه در بحث ایمنی مسافران و چه در بحث کیفیت هوای داخل ایستگاه‌ها و خطوط مترو، بسیار مؤثرند افزود: هوا ساز برخی از ایستگاه‌های خط سه راه اندازی نشده است، اما پیگیر رفع نقص هواساز‌های خط سه مترو هستیم و سعی می‌کنیم بهترین خدمات را ارایه دهیم.

وی بیان کرد: ارتقای سطح خدمات موجود و حفظ آن بسیار هزینه دارد و سعی می‌کنیم بهترین خدمات را ارایه دهیم؛ چرا که نواقص اتفاقی، موجب نارضایتی می‌شود.

نوبخت در ادامه گفت: در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به صورت جدی پیگیر رفع نواقص هستیم و شهروندان و مسافران محترم نیز در صورت برخورد با هر مشکلی می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۲۷۷، سامانه تلفن گویا به شماره ۶-۸۸۷۴۰۱۶۳ و ارسال ایمیل به آدرس info.metro@tehran.ir پیام ها، پیشنهادات و انتقاد‌های خود را بیان کنند و با کمال میل پذیرای شنیدن انتقادات هستیم چراکه هدف و وظیفه ما تکریم مسافران است نه انکار نواقص و کاستی ها.

وی در پایان با تاکید بر خدمات رسانی مطلوب، ایمن، سریع به شهروندان و مسافران خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم و ارائه خدمات مناسب در سطح شهر به شهروندان از اصلی‌ترین اهداف مترو است.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار