برای اعضای تیم هسته‌ای از وزارت اطلاعات استعلام کردیم
ظریف در پاسخ به سوال کریمی قدوسی:
وزیر امور خارجه گفت: بنده رئیس باند نیویورکی نیستم و چنین باندی وجود ندارد.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
یعنی در مورد ی دری اصفهانی از وزارت اطلاعات استعلام گرفتید تایید کردند !!!؟ اونوقت وزارت اطلاعات هم از اطلاعات سپاه کمک گرفته یا نگرفته!!؟ و اگر گرفته اونها هم ی دری اصفهانی را تایید کردند!!؟ انتظار دارید باور کنیم که استعلام گرفتید !!؟ پس این مستنداتی که از طرف سپاه منتشر شده و نماینده مجلس هم ازش سخن گفت و یکی اش در مجلس پخش شد چیست!!؟
نکته بعد اینه که در مورد رابطه دولت ی خاتمی با بنیاد سوروس ی پزمانفر نماینده مجلس مستنداتی رو در جلسه رأی اعتماد به شما ارائه دادند و شما در اون جلسه درمورذش اصلا سخن نگفتید اما امروز انرا انکار نکردید !!! در مورد باند نیویورکی هم از زبان یکی از موافقان شما در همان حلسه در رد ان سخن گفته شد و دوباره امروز انرا رد کردید شما یادتان رفته !؟
امروز انچه باید در برجام رخ بدهد رخ داده و امروز کار از کار گذشته این اعتراف ها یا اذعان ها یا هرچی که اسمش رو بگذاریم امروز مشکلی رو حل میکند !!؟سوال ما این است که چرا آنروز(جلسه رأی اعتماد) در مورد سوروس و.. این حرف ها رو نزدید !!؟ میترسیدید به شما رأی ندهند و وزیر نشوید!!؟
متن گفته های شما در زمان رأی اعتماد در فضای مجازی هست کافی است نمایندگان و... اظهارات انزمان شمارو در مقابل سوالات نمایندگان با سخنان امروزتان مقایسه کنند
ارسال نظرات
آخرین اخبار