آخرین اخبار:
کد خبر:۷۱۳۳۱۰
گزارش بیست

رفاهی که حتی در روزهای اول، قسمت دانشجویان خوابگاهی شهید مدنی نشد/ مدیر امور دانشجویی: کمبود‌های خوابگاه را جبران می‌کنیم

مشکلات رفاهی خوابگاه المهدی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی باعث شد تا تعدادی از دانشجویان این خوابگاه با تجمعی، اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند.

گوه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدیه سادات حسینی نسب؛ * بحث تغذیه و سلف دانشجویان در چند سال اخیر به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات رفاهی دانشجویان مطرح شده و تاکنون وزارت علوم با ارائه برنامه‌های مختلف رفاهی، سعی کرده تا این مشکل صنفی را سامان دهد؛ با این حال، نارضایتی‌ها کماکان ادامه دارد و هر از گاهی می‌بینیم حرکتی اعتراضی در این رابطه انجام می‌شود.

برخی از دانشجویان می‌گویند از همان روز اول که وارد دانشگاه می‌شویم مشکلات و ناهماهنگی‌ها خودشان را نشان می‌دهند و کیفیت غذای سلف و امکانات رفاهی خوابگاه از موضوعاتی هستند که همیشه ما را درگیر خود کرده‌اند.

این بار این مشکلات رفاهی سر از خوابگاه المهدی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی درآورده و باعث شده تا تعدادی از دانشجویان این خوابگاه با تجمعی، اعتراض خود را به این موضوع و به خصوص نسبت به کیفیت غذا نشان دهند.
 
مشکلات رفاهی صدای دانشجویان شهید مدنی را درآورد/ وعده مسئولان دانشگاه برای افزایش کیفیت غذا
 
هادی یکی از دانشجویان خوابگاه المهدی در این رابطه با خبرنگار ما می‌گوید: هنوز چند روزی از آغاز سال تحصیلی نگذشته است که باز هم مشکلات خوابگاه شروع شده است.

وی می‌افزاید: مشکل ما فقط غذای سلف نیست، اتاق‌ها آینه و رخت آویز ندارند، نظافت هم به موقع انجام نمی‌شود؛ این‌ها صدای دانشجویان را درآورده است.

هادی معتقد است: در ترم‌های قبل هم اینگونه مشکلات وجود داشته، اما مسئولین دانشگاه گفته بودند در ترم جدید حل می‌شود.

او می‌گوید: ما انتظار داریم وقتی دانشگاه دانشجو می‌پذیرد باید حداقل امکانات رفاهی را فراهم کند و اینکه ما هر روز بخواهیم نسبت به کمبود‌های خوابگاه و دانشگاه اعتراض داشته باشیم، خیلی خوشایند نیست.
 
مشکلات رفاهی صدای دانشجویان شهید مدنی را درآورد/ وعده مسئولان دانشگاه برای افزایش کیفیت غذا
 
در این راستا سراغ رشید سلیمان زاده، دبیر شورای صنفی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان رفتیم. او به خبرنگار ما می گوید: با توجه به اینکه سال تحصیلی، تازه آغاز شده، یک سری مشکلاتی صنفی به وجود آمده بود که با رسیدگی مسئولین دانشگاه حل شد.
 
وی می افزاید: دانشجویان خوابگاه به کیفیت غذای شام اعتراض داشتند که با عوض کردن منوی غذا، موضوع رفع شد. همچنین چون تازه رنگ آمیزی خوابگاه به اتمام رسیده، هنوز آینه و رخت آویز در اتاق ها نصب نشده که در چند روز آینده نصب می شود.
 
محسن فلاح، مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز با اشاره به اعتراض دانشجویان خوابگاه نسبت به غذای سلف می‌گوید: در منوی غذای سلف دانشگاه اشتباهی رخ داده بود. به جای اینکه غذای برنجی برای شام پخت شود، غذای دیگری پخت شد و دانشجویان به حجم غذا اعتراض داشتند که با اطلاع رسانی، این مشکل رفع شد.

مدیرامور دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان می‌افزید: ما سعی کرده ایم در منوی غذا سلف تنوع بدهیم و از هفته‌های آینده غذا‌ها به صورت دو منویی، توزیع می‌شود.

وی تاکید داشت: سلف دانشگاه ما صنعتی است و در این راستا در حال رایزنی خرید تجهیزات بهتر برای سلف هستیم.

فلاح با اشاره به امکانات خوابگاه دانشگاه می‌گوید: تمام سعی و تلاش ما این است که امکانات رفاهی برای دانشجویان محیا کنیم. امیدواریم بتوانیم در آینده کمبود‌های خوابگاه جبران کنیم.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار