
کد خبر:۷۱۶۹۱۰
دشتی اردکانی مطرح کرد
سامانه خدمات الکترونیک قضایی؛ گامی در جهت افزایش رضایتمندی مردم
رییس هئیت مدیره کانون سردفتران و دفتران گفت: سامانه خدمات الکترونیک با هدف رضایتمندی مردم شروع به کار کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رضا دشتی اردکانی رییس هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران صبح شنبه در مراسم رونمایی از بسته جدید خدمات الکترونیک قضایی اظهار کرد: هدف از رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک، ارائه خدمات بیشتر به مردم از طریق صرفه جویی در وقت و هزینه، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اطاله دادرسی، پیشگیری از مفاسد و تحقق عدالت قضایی و شفافیت در رسیدگی، بالا بردن سرعت و دقت در دادرسیهای حقوقی و کیفری با رفع موانع و افزایش رضایتمندی مردم است.
وی افزود: جامعیت در اهداف سامانه خدمات الکترونیک قضایی نیازمند درک و شناخت مشکلات مردم و به روز رسانی و پویا سازی و استفاده از فن آوریهای نوین است.
دشتی اردکانی گفت: مدت ۵ سال است که از راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در کشور میگذرد و گامهای زیادی در این مسیر برداشته شده است و پایههای آن به درستی و با برنامه ریزی گذاشته شده است.
وی افزود: جامعیت در اهداف سامانه خدمات الکترونیک قضایی نیازمند درک و شناخت مشکلات مردم و به روز رسانی و پویا سازی و استفاده از فن آوریهای نوین است.
دشتی اردکانی گفت: مدت ۵ سال است که از راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در کشور میگذرد و گامهای زیادی در این مسیر برداشته شده است و پایههای آن به درستی و با برنامه ریزی گذاشته شده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.