دولت زود سرکار بیاید ۸ است اما بخش خصوصی ۵ صبح در مغازه است/ نام سیف در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد
روحانی در نشست با مدیران ارشد وزارت امور اقتصاد:
رئیس‌جمهور گفت: اگر در دولت تا مراجعه کننده بود ما هم بودیم آن وقت بخش دولتی مثل بخش خصوصی می‌شود؛ ما ساعتی کار می‌کنیم، آنها هدفی کار می‌کنند.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
نام سیف با جنابعالی در تاریخ ثبت شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
برداشت من درموردسخنان حسن روحانی این چنین است صاحب نظران ومردم انقلابی مامرگ برآمریکارابااعتقادقلبی وبرای رضای خدامی گوینداما ایشان ازروی هوای نفس می گوید.
درمواجه باقراردادهای بین المللی اگرمنافعی برایش باشدبی خیال نظرمراجع ودلسوزان نظام اماحالاکه کفگیرش به ته دیگ خورده ازسراجبارازوحدت ومرگ برآمریکا، آنهم مرگ برآمریکای عملی سخن می گوید.
همانطورکه صدام دیوانه برای هوای نفس جنگ راه انداخت بعیدنیست که ایشان هم باسودای مرگ برآمریکای عملی جنگی رابرمردم شرافتمندایران اسلامی تحمیل نمایدتاشاید این شکست های پیاپی و هوای نفسش راآرام نماید.
لذابردلسوزان نظام لازم است مراقب این آدم متذبذب ودروغگوباشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
کلا اسم اعضای این دولت رفت توی تاریخ.
سردار دیپلماسی، برجامچای، لاریجانی راستگوی بیست دقیقه ای، عقلا، باسوادها، نرو به جهنمی ها، بالا نشین ها، میلیاردهایی که زیر بار فشار اقتصادی له شدند و کاسب تحریم نیستند و به بهانه رفع تحریم رای نیاوردن، دختر مظلوم وزیر، آب و صابون، عزت پاسپورت، دلار 1000 تومانی، رونق، امسال سال 96 نیست، تو فرزند زهرایی گرچه تخصص نداری، دولت لیبرال ها، ادعای کلید، آخر فامیلی این بنده خدا چی بود؟ فریدون؟ عمرانی؟ روحانی؟ یعنی صداقت موج می زنه.
راستی من که دیگه اصلا به یارانه دولت نیازی ندارم، طرح سلامت جیب پزشکان (خودت بمال)، حذف مدیریت سوخت، توتال، کرسنت، توچال، آب خوردن، ابتکار، رکود بی سابقه، مسافرا بیمه اند، امضای کری، سبدکالا و.... کلا همشون نخبه اند، از این عزیزان روزی دوبار باید تقدیر بشه.
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
تصمیم روحانی برای کار کردن از وزرایی که انتخاب می کنه معلومه !!! اصلا قصدی برای کار ندارند .بیشتر آمده اند که کسی کارینکند . مردم در اذیت و اضطراب و گرانی و کشور لنگ بماند کدام وزیر وزیر معادن که کارایی نداشت گذاشت کار !!! یا آخوندی که خودش خودش خیلی ها چون فقط در حال همش تعریف از خود هست ودروغ ...ولی این بار خودش اعتراف کرد که مسکن کار نشده خیلی!!!! اقتصاد ورشکسته !!!
یک نکته هم گفتند که بعد از انتخابات باید دعواهای حزبی و گروهی کنار گذاشت چه طور خودش هیچ وقت عمل نکرده است . یک نمونه شورای شهر تهران برای این که چمران نیاد تو شورای شهر چقدر تلاش شده ؟؟؟؟ چقدر کارها به افراد بی مسئولیت سپرده شده .دوست دارم یکی به آقای روحانی این بگه که آقای ریئس جمهور مواظب حرفهای که می زنی باش مردم خیلی باهوشند بر خلاف شما که مثل آدمهای بی اطلاع حرف می زنی امروزه هم دسترسی به انواع اطلاعات و رسانه ها را دارند . سعی کن کمی آبرو داری کنی . کمی حرفها رو مز مزه کن ببین چقدر درست زشت تما حرف های دروغ و ریا و منافقانه و با تزویر باشه مردم باید بتوانند بعد از شما دوباره سر صندوق بروند همش فکر دروغ گویی بیافتند دیگه انگیزی برای شرکت تو هیچ انتخابی نمی مونه ... بعد هم تو آمیزه های ما مسلمانان هست که دروغ گو دشمن خداست .نشنیدی یا باور نداری !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
یکی نام تو و یکی هم نام سیف در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد....چون به معنی واقعی کلمه ما جووونا رو با اقدامات نسنجیده تون بدبخت و بیچاره کردید...تاریخ در مورد ضرر و زیلن شما به کشور گواهی خواهد داد.
ناشناس
United States of America
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
یک نکته فکر کنم آقای روحانی خیلی وقت که در سطح شهر تردد ندارد خوب البته کاخ نشینی این تبعات را دارد .آقای روحانی به خجستگی و قدم شما دیگه برای کاسب ها و مغازه دارها و بخش خصوصی حال وحوصله و درآمدی نمونده که ساعت پنج بیان سر کار اونا هم لنگ ظهر میان چون خبری نیست مردم که تو مشکلات اقتصادی سر وکله خودشون می زنن دیگه پولی نمی مونه که به موارد به غیر مواد غذایی وکه برای زنده موندن لازمه اونم به قدر گذران می رسند . چند ماه بعضی از کاسب ها درآمدشان کفاف پول آب و برق و اجاره و مالیات و بیمه و شهرداری ... دیگه نمی ده . اگر ریئس جمهور کار بلد بودی با لباس معمول میامدی بین مردم بد نیست پیشنهاد می دم با چهره مبدل و لباس معمولی این سه روز تعطیل بیایید بین مردم با هاشون هم کلام بشید منطقه یک و دو وسه نه ..... منطقه 16 و 17 و 18 و اسلامشهر و اندیشه قاسم آباد و شهر ری و .... اون سمت ها کمی با یک پراید بچرخید ببینید چه خبر با مازه دار هم صحبت کنید با خانم ها که خرید می کنن ... امتحان کنید خیلی کمک می کنه ببینید مردم چه قدر تو مشکلات هستند شما وضیفه دارید بروید بین مردم نترسید کسی به جانتان آسیب نمی رساند اون شهید رجایی بود که به درد مردم می رسید دشمنان زود شهیدش کردند شما را حالا حالا لازم دارند آخه بد جور از مردم ایران عوض انقلاب و ایستادگی و جنگ و اعتقاداتشون گرفتید ... باور کنید کسی به توانایی شما نمی رسد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
ی روحانی ، احکام دادگاه بین المللی لاهه علیه امریکا زمانی برای ما پیروزی محسوب میشود که این احکام عملی شده و توسط امریکا اجرا شود
مثل برجام ، برجام زمانی خوب است و پیروزی است که هدف اصلی اش یعنی حذف تحریم ها محقق شود و الا انسان های خردمند چیزی که ابتر و ناقص مانده را پیروزی بحساب نمی آورند

بنابراین انتظار نداشته باشید صدا و سیما و 20:30 و اخبار، کار ابتر وناقص را به عنوان یک پیروزی فریاد بزند و خودش رو مضحکه عوام کند یکبار برای برجام بیفرجام روزنامه ها و جراید و اخبار سنگ تمام گذاشتند و هر روز برجام برجام کردند و امروز آبرویشان رفته
امروز روزنامه ها و جراید و رسانه ملی اگر کار ناقص را پیروزی اعلام کنند مطمئنا برای قطع نشدن بودحه شان ، قطع نشدن یارانه مطبوعاتشان توسط دولت شما این کار رو میکنند و الا آبرو و اعتبارشان را که از سر راه نیاورده اند

رسانه معتبر و مستقل اگر بخواهد برای بودجه و یارانه هر خبری را اعلام کند اعتبارش را زیر سوال برده و هیچ فرقی با رسانه هاو شبکه های ماهواره ای ندارد که فقط حیاتشان به پول و بودجه وابسته است و حاضرند هر خبری اعم از کذب و راست و جعلی و غیر جعلی رو اعلام کنند
ارسال نظرات
آخرین اخبار