عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: تبلیغات بیش از اندازه کتابها و کلاسهای کمک آموزشی ذهن والدین و دانش آموزان را دچار تشویش میکند.
سیدجواد ساداتی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو با اشاره به تبلیغات گسترده کتب و کلاسهای کمک آموزشی در صداوسیما اظهار داشت: این فضا موجب شده والدین احساس کنند در محتوای کتابهای درسی آموزش و پرورش یا اساتید نقص وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه باید در تبلیغات آموزشی دقت لازم صورت گیرد افزود: تبلیغات نباید در ذهن والدین اینگونه القا کند که اگر فرزندانشان بخواهند موفق شوند صرفا باید به کلاس آموزشی بروند و یا کتاب کمک آموزشی تهیه کنند.
ساداتی نژاد تصریح کرد: باید محتوای دروس آموزشی آنقدر قوی باشد که دانش آموز نیازی به کلاسها و کتب کمک آموزشی نداشته باشند و امتحاناتی که از آنها گرفته میشود باید از محتوای کتب درسی باشد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات درپایان خاطرنشان کرد: تبیلغات بیش از اندازه کتابها و کلاسهای کمک آموزشی ذهن والدین و دانش آموزان را دچار تشویش میکند از این رو باید تعادل در تبلیغات رعایت شود.