
ساداتی نژاد در گفتگو با دانشجو:
تبلیغات آموزشی بی رویه ذهن دانش آموز را تشویش میکند/ محتوای دروس آموزشی تقویت شود
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: تبلیغات بیش از اندازه کتابها و کلاسهای کمک آموزشی ذهن والدین و دانش آموزان را دچار تشویش میکند.
سیدجواد ساداتی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو با اشاره به تبلیغات گسترده کتب و کلاسهای کمک آموزشی در صداوسیما اظهار داشت: این فضا موجب شده والدین احساس کنند در محتوای کتابهای درسی آموزش و پرورش یا اساتید نقص وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه باید در تبلیغات آموزشی دقت لازم صورت گیرد افزود: تبلیغات نباید در ذهن والدین اینگونه القا کند که اگر فرزندانشان بخواهند موفق شوند صرفا باید به کلاس آموزشی بروند و یا کتاب کمک آموزشی تهیه کنند.
ساداتی نژاد تصریح کرد: باید محتوای دروس آموزشی آنقدر قوی باشد که دانش آموز نیازی به کلاسها و کتب کمک آموزشی نداشته باشند و امتحاناتی که از آنها گرفته میشود باید از محتوای کتب درسی باشد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات درپایان خاطرنشان کرد: تبیلغات بیش از اندازه کتابها و کلاسهای کمک آموزشی ذهن والدین و دانش آموزان را دچار تشویش میکند از این رو باید تعادل در تبلیغات رعایت شود.
وی با تاکید بر اینکه باید در تبلیغات آموزشی دقت لازم صورت گیرد افزود: تبلیغات نباید در ذهن والدین اینگونه القا کند که اگر فرزندانشان بخواهند موفق شوند صرفا باید به کلاس آموزشی بروند و یا کتاب کمک آموزشی تهیه کنند.
ساداتی نژاد تصریح کرد: باید محتوای دروس آموزشی آنقدر قوی باشد که دانش آموز نیازی به کلاسها و کتب کمک آموزشی نداشته باشند و امتحاناتی که از آنها گرفته میشود باید از محتوای کتب درسی باشد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات درپایان خاطرنشان کرد: تبیلغات بیش از اندازه کتابها و کلاسهای کمک آموزشی ذهن والدین و دانش آموزان را دچار تشویش میکند از این رو باید تعادل در تبلیغات رعایت شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.