دانشجویان زیر تیغ بی‌عدالتی؛ خفقان دانشگاه هایتک مطلوب کدام جریان سیاسی است؟/ معاون دانشجویی: بزودی پاسخ می‌دهیم
گزارش|
اینکه مجموعه‌ای در ساختار وزارت علوم خود را فراتر از همه قوانین بداند، بسیار دردناک است. این آرامش‌های قبرستانی که با فشار بر قشر دانشجو به وجود می‌آید، مطلوب کدام جریان سیاسی است؟
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
United States of America
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
من خودم از دانشجوهای این دانشگاهم، متاسفانه مسئولای این دانشگاه به هیچ صراطی مستقیم نیستن، اون ازون ترم مهر 96 با انتخابات شورای صنفیشون که اصلا طبق آیین نامه نبود، حتی یکی از دانشجوها میخواست مسئله رو به سازما امور دانشجویان اطلاع بده که، معاونت دانشجویی اون دانشجو رو چندبار خواسته بودو باهاش در مورد موضوع صحبت کرد...اونم چه صحبتی.
جدای ازون برخورد تند همون مسئولین با یکی از اعضای شورای صنفی بود که توی جاسه اسفند ماه 96 از رئیس دانشگاه و معاونین انتقاد کرد، بعدشم اون بدبختو نمیدونم چیکارش کردن که تا الان ما نتونستیم این آقارو توی دانشگاه ببینیم.
حتی برخورد کارمندای دانشگاه با دانشجوها در شان دانشجو نیست به طوری که مسائل اداری رو هرجایی از دانشگاه جار میزنن و دانشجو رو از خجالت اب میکنن.
ناشناس
United States of America
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
من از دانشجویان هایتک هستم
نمیدونم مسئولان دانشگاه ما، اینجا رو با کجا اشتباه گرفتن و روزی نیست که از داخل سالن کتابخونه رد بشم و صدای داد و بیداد مسئولان و بحثشون با دانشجوها نیاد
خودم چندبار دیدم که به دانشجوها توهین شده
حتی یه بار دیدم یکی از خانم ها، به خاطر توهینی که بهش شده بود تا حدود یک ساعت داشت گریه می کرد
من از چندتا از استادها شنیدیم حکم انفصال از خدمت رئیس دانشگاه به خاطر یه سری مسائل(که معلوم نیست صداش کی در میاد) صادرشده، ولی ایشون رفته درخواست دادگاه تجدیدنظر داده
امیدوارم قوه قضاییه این پرونده ها رو خیلی سریعتر پیگیری کنه
ارسال نظرات
آخرین اخبار