تصمیم قطعی برای تغییر زوج و فرد/ دو گزینه نهایی جایگزین، روی میز
گزینه‌های نهایی روی میز شورای ترافیک تهران برای جایگزینی طرح زوج یا فرد مشخص شد و طبق تصمیم شورای ترافیک، مقرر شد میزان پذیرش اجتماعی دو طرح نهایی بررسی و در هفته جاری تعیین تکلیف شود.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
چنان صحبت میکنه فکر میکنم عقل کل هم هست... راه آهن و خرابکاریهای آنجا یادمان هست برادر... ایشان و همفکرانش امسال ظلم نابخشودنی و بزرگی اولا به کسانی که ماشین پلاک فرد داشتند کردند چون پلاک فردی ها فقط دو روز درهفته مجاز بودند به محدوده زوج و فرد بروند و پلاک زوجی ها سه روز و این ظلم و نامردی بود و در ثانی کسانی که منزلشان در طرح اصلی بود مجاز بودند ساعت 17 یکبار بروند منزلشان ولی کسانی که در طرح زوج و فرد بودند باید تا ساعت 19 بیرون طرح ول میچرخیدند تا بتوانند ساعت 19 به منزل بروند که بنده به سهم خودم ایشان و کسانی که در این ظلم سهم داشتند بشدت دعا کردم مخصوصا وقتی خسته از محل کار حدود ساعت 18 یا زودتر میرسیدم میدان جمهوری و یکساعت آنجا معطل بودم تا ساعت 19 بشود و بروم منزل ... دعاگویتان بشدت تا آخر سال هستم همچنان..
لیلی
Germany
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
تازه تعداد پلاک های فرد یه رقم از تعداد پلاک های زوج هم بیشتره
ناشناس
Germany
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
واقعا تاسف بر انگیزه

پول بده و با دود ماشینت مردم رو خفه کن
ناشناس
Germany
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
بیشتر به فکر کسب در آمدند تا رفع مشکل آلودگی
ناشناس
Germany
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
خیلی دوس دارم یه گزارش تهیه بشه از خود افرادی که این قوانین رو وضع میکنند که خودشون چجوری به محل کارشون میرن؟؟؟ایا پلاک مجاز دارن ؟؟
ناشناس
Germany
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
کنار تمامی اتوبان ها و خیابان هایی که دوربین نظارتی دارند از ساعت 18:30 به بعد اونقدر ماشین ایستاده و که پول بنزین و دودی که همین ماشین ها تولید میکنند کلی هدر رفتن انرژی و سرمایه است.ضمنا خودش هم باعث آلودگی میشه..چه طرح بی مصرفیه این طرح زوج و فرد
ناشناس
Germany
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
چرا نمیان از مردم بپرسن که از این طرح راضی هستید یا نه؟
چرا خود خبرگزاری دانشجو نمیاد در موارد مختلف نظر سنجی بکنه که مردم چقدر با موضوعات و قوانین مختلف موافقند و چقدر نیستند؟
ناشناس
Germany
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
توی 80درصد نظرات مسئولین، مردم مقصر همه مشکلاتند و توی 100 درصد تصمیمات مردم باید پول بدهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار