شاکی خارج از کشور"۵ سارق را در منزلم می‌بینم"
رئیس کلانتری گاندی از دستگیری یکی از سارقان باند ۵ نفره سارقان منزل خبر داد و گفت: با تماس تلفنی شاکی که در خارج کشور ساکن بود و اعلام اینکه " ۵ سارق را در منزلم می‌بینم" عملیات پلیسی آغاز شد.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
یادمان باشد که اول از همه، قفل باید ضد دیلم باشه که ورود سارقین را از طریق درب آپارتمان تحت هر شرایطی و بدون هیچ اما و اگر غیر ممکن کنه.

دوم اینکه باید مقابل بالکن، پنجره ها، نورگیر و پاسیو حفاظ ضد دیلم نصب باشه که ورود سارقین از طریق تمام روشهای تخریبی غیر از برش را غیر ممکن کنه.

سوم اینکه، برای اینکه مطمن باشیم قفل و حفاظی که به ما معرفی میکنند واقعا ضد دیلم هست، باید به ما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه کنند و در غیر این صورت باید سراغ یک فروشنده دیگه بریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
تکیه به دوربین و دزدگیر مثل اینه که به یه خوراکی حساسیت داشته باشید ولی برید جلوی بیمارستان بخورید که اگر حالتون بد شد، یا یه دکتر ببینه یا کسی داد بزنه بیان کمکتون، خوب اصلا اون خوراکی را نخورید که این مشکلات را هم نداشته باشید!!! درست مثل جریان این سرقت. فرض کنید که اینترنت این خونه قطع بود یا پلیس وقتی میرسید که سارقین رفته بودند یا هزار احتمال دیگه، پس آیا بهتر نیست به جای اینکه لقمه را دور سرتون بچرخونید، با نصب قفل ضد دیلم که ورود سارقین را از طریق درب آپارتمان، تحت هر شرایطی و بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن میکنه و همچنین نصب حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، پنجره ها، نورگیر و پاسیو، ورود سارقین را از همون ابتدا، غیر ممکن کنید و سری که درد نمیکنه دستمال نبندید؟؟!!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار