
کد خبر:۷۶۲۲۴۰
در نشست ستاد تنظیم بازار مطرح شد
وزیر صنعت: دشمن روزانه هزاران هشتگ برای اخلال در بازار خودرو ایجاد میکند/ به گونهای فضاسازی میکند که گویی مسئولان به مشکلات مردم توجهی ندارند
رضا رحمانی گفت: دشمن روزانه چندین هزار هشتگ در فضای مجازی در مورد خودرو و سایر کالاهایی که ظرفیت بحران سازی دارند، ایجاد میکند تا فضا را به هم بریزد.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در نشست ستاد تنظیم بازار با تاکید بر ضرورت به کارگیری تدابیر لازم برای تأمین نیازهای مردم اظهار داشت: در شرایط فعلی تمامی دستگاهها باید تمام وقت فعال باشند؛ چنانکه به معاونین خود دستور داده ام اگر نیاز باشد، ۲۴ ساعته در وزارتخانه بمانند و برای حل مشکلات و اجرای برنامهها وقت بگذارند.
وی با بیان اینکه دشمن در کنار جنگ اقتصادی، جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی راه انداخته است، گفت: در دوران جنگ تحمیلی با وجود آنکه وضعیت اقتصادی و درآمدهای کشور به مراتب بدتر از امروز بود، اما جنگ روانی علیه کشور وجود نداشت که این مسئله، کار مدیریت را سادهتر میکرد.
رحمانی اضافه کرد: دشمن روزانه چندین هزار هشتگ در فضای مجازی در مورد خودرو و سایر کالاهایی که ظرفیت بحران سازی دارند، ایجاد میکند تا فضا را به هم بریزد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه باید با تدابیر لازم و اطلاع رسانی صحیح، تبلیغات دشمن را بی اثر کرد، گفت: واقعیتهای کشور باید به مردم اطلاع رسانی شود چراکه اگر مردم در جریان امور باشند با مسؤولان همراهی خواهند کرد و شرایط را درک میکنند.
به گفته رحمانی، دشمن در فضای مجازی به گونهای فضاسازی میکند که گویی مسئولان به مشکلات مردم توجهی ندارند، در حالی که اینگونه نیست و مسؤولان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گرفته اند.
وی راه مقابله با تحریم را تسهیل امور و اعتماد به مردم و بخش خصوصی دانست و گفت: در این فضا برخی اعتقاد دارند با تسهیل امور، امکان ظهور بابک زنجانیها بیشتر میشود و از این بابت ترس دارند که در این مورد، دستگاههای نظارتی باید مراقبت لازم را انجام دهند و با سو استفاده کنندگان احتمالی برخورد کنند.
رحمانی افزود: در شرایط فعلی باید از ظرفیتهایی همچون بازارچههای مرزی و دیگر امکاناتی که در استانهای مرزی وجود دارد، بهره برد.
وی با بیان اینکه دشمن در کنار جنگ اقتصادی، جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی راه انداخته است، گفت: در دوران جنگ تحمیلی با وجود آنکه وضعیت اقتصادی و درآمدهای کشور به مراتب بدتر از امروز بود، اما جنگ روانی علیه کشور وجود نداشت که این مسئله، کار مدیریت را سادهتر میکرد.
رحمانی اضافه کرد: دشمن روزانه چندین هزار هشتگ در فضای مجازی در مورد خودرو و سایر کالاهایی که ظرفیت بحران سازی دارند، ایجاد میکند تا فضا را به هم بریزد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه باید با تدابیر لازم و اطلاع رسانی صحیح، تبلیغات دشمن را بی اثر کرد، گفت: واقعیتهای کشور باید به مردم اطلاع رسانی شود چراکه اگر مردم در جریان امور باشند با مسؤولان همراهی خواهند کرد و شرایط را درک میکنند.
به گفته رحمانی، دشمن در فضای مجازی به گونهای فضاسازی میکند که گویی مسئولان به مشکلات مردم توجهی ندارند، در حالی که اینگونه نیست و مسؤولان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گرفته اند.
وی راه مقابله با تحریم را تسهیل امور و اعتماد به مردم و بخش خصوصی دانست و گفت: در این فضا برخی اعتقاد دارند با تسهیل امور، امکان ظهور بابک زنجانیها بیشتر میشود و از این بابت ترس دارند که در این مورد، دستگاههای نظارتی باید مراقبت لازم را انجام دهند و با سو استفاده کنندگان احتمالی برخورد کنند.
رحمانی افزود: در شرایط فعلی باید از ظرفیتهایی همچون بازارچههای مرزی و دیگر امکاناتی که در استانهای مرزی وجود دارد، بهره برد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.