در بازدید میدانی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از منطقه ۲، لزوم پاسخگویی به مطالبات روزافزون شهروندان از طریق ارتقای کیفی و توسعه کمی خدمات رسانی میادین و بازارهای میوه و تره بار مورد تاکید قرار گرفت.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه یکی از تاکیدات شهردار تهران، گسترش میادین و بازارهای میوه و تره بار و توسعه خدمات رسانی این مراکز به شهروندان است، گفت: بر همین اساس، احداث بازارهای جدید در محلههای فاقد بازار را که از جمعیت زیاد و تقاضای بالایی برخوردارند، در دستور کار قرار دادهایم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین، بازسازی و نوسازی بازارهای موجود در جهت امکان خدمات رسانی بهتر و بیشتر این مراکز خدماتی از طریق طراحی مجدد آنها را مورد تاکید قرار داد و افزود: احداث بازار جدید میوه و تره بار در محله فرحزاد و ایجاد بازار جدید و در شأن اهالی شهرک قُدس به جای بازار میوه و تره بار این شهرک با همراهی شهرداری منطقه ۲ از شهریور آغاز میشود.
رسول کشتپور، شهردار منطقه ۲ نیز با تاکید بر اهمیت و ضرورت افزایش سرانههای خدماتی برای شهروندان، میادین و بازارهای میوه و تره بار را از مهمترین فضاهای خدماتی برشمرد و خاطرنشان کرد: به همین منظور، با همکاری سازمان مدیریت میادین در دو نقطه پر جمعیت و پر تقاضای منطقه، بازار جدیدی در فرحزاد ساخته شده و بازار موجود شهرک قُدس از نو ساخته میشود.
در این بازدید میدانی، ضمن تاکید بر آغاز عملیات اجرایی هر دو بازار از هفته نخست شهریور، مقرر شد بازار میوه و تره بار شهرک قُدس به صورت موقت در محلی که در مجاورت محل فعلی قرار دارد، جانمایی شود تا خدمات رسانی به شهروندان این شهرک متوقف نشود.