سخنگوی ستاد اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه ۹۸ گفت: ۴۸۰۰ مراجعه به دفاتر پیشخوان برای اعتراض به عدم تخصیص یارانه نقدی صورت گرفت.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین میرزایی با اشاره به بررسی پرونده افرادی که پیامک عدم تخصیص یارانه نقدی دریافت کردهاند، اظهار داشت: از ۳۰ شهریور تا امروز صبح بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۰ سرپرست خانوار به دفاتر پیشخوان دولت برای اعتراض به پیامک عدم تخصیص یارانه رفتند.
سخنگوی ستاد اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه ۹۸ اظهار داشت: برخی از معترضان تلفنی یارانهشان حذف نشده و به دلیل اختلال ایجاد شده در حسابهای بانکی (EBANK) که از طرف سازمان هدفمند سازی یارانهها بوده پیامک واریز یارانه دریافت نکردند. تعداد این افراد ۲۷۵۰ مورد بوده است.
وی عنوان کرد: اگر اطلاع رسانی به این افراد صورت میگرفت تداخل با معترضین که پیامک عدم تخصیص یارانه برای آنها ارسال شده ایجاد نمیشد.
میرزایی در مورد نحوه رسیدگی بعد از اعتراض به پیامک حذف یارانه گفت: افراد معترض اجازه دسترسی وزارت رفاه را به حسابهای بانکی خود خواهند داد و بر این اساس با کد ملی که ثبت شده است میتوانند اطلاعات حساب بانکی خود را به صورت کامل در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان مشاهده کنند.
سخنگوی ستاد اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه ۹۸ با بیان اینکه کمتر از ۲۰۰ هزار نفر واجد عدم تخصیص یارانه یکصد و سومین مرحله پرداخت یارانه نقدی هستند، گفت: برای این افراد پیامک با سرشماره یارانه دریافت کردهاند که میتوانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.