شهاب حسینی: انصراف از جشنواره فجر دامن‌زدن به افتراق‌هاست / این حرکت را تایید نمی‌کنم
بازیگر شناخته‌شده سینمای ایران معتقد است اعلام انصراف از جشنواره فیلم فجر دامن‌زدن به افتراق جامعه‌شکن خودی و ناخودی است و این در حالی است که جامعه و مردم بیش از هر زمان دیگری به همبستگی و دلداری یکدیگر نیازمندند.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
البته اولش یه سری بد و بیراه نثارمون نموده...
بله احساسات و هیجانات در جامعه ما زیاده...اما به این معنا نیست که جامعه ما بدون تعقل خواستار برخورد با آمریکایی ها شده... اتفاقا این عین تعقل بود...چرا که عقل حکم میکنه جواب قلدرها رو بدی... و الا روز به روز بدتر میکنن...
کجای جهان جواب ندادن به قلدرها باعث بهتر شدن همه چیز شده؟
اینکه عده ای از ضربه خوردن محبوبشون آمریکا ناراحتن و هواپیما رو بهانه کردن به کنار... اما برخود با آمریکا عین عقله... چرا که عدم برخورد وقاحت بیشتری از طرف آمریکا رو به بار می اوورد... اون وقت باید بعد از موشک خوردن تو خاک کشور پاسخ میدادیم... و اون وقت این هنرپیشه های شاعرمون دستشون می اومد عقل چیه!
البته جناب شهاب حسینی گفتن که تخصصی در حوزه سیاست و اینها ندارن اما ایشونم تو انتخابات برای جناب روحانی تبلیغ کردن و پست انتشار دادن و بسیار مفصل نوشتن که تحقیقات نموده ان و ماحصل تحقیقات شده جناب روحانی!
و البته اینجا هم باز تحلیل نموده ان که مردم فکر نکردن گفتن انتقام بعدش متوجه شدن چیکار کردن و چه نتیجه ای داره!
متاسفانه مترسک های مجازی برای این جماعت همیشه مردمن... و مردم... و اون میلیون میلیون جمعیت های توی خیابان برای راهپیمایی ها ... به حساب نمیان...
ارسال نظرات
آخرین اخبار