
در فرصت تعطیلات روز قدس و عید فطر؛
۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار ضد عفونی و نظافت شدند
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری از انجام عملیات ضد عفونی و نظافت کلی ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار با استفاده از فرصت دو روزه تعطیلات «روز جهانی قدس» و «عید سعید فطر» خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد با اعلام این مطلب افزود: شبکه گسترده میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت از امروز با تمام ظرفیت در خدمت شهروندان خواهد بود و تلاش کرده ایم تا علاوه بر میوه و تره بار، ارزاق و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان را نیز در این مراکز آماده و مهیا کنیم.
وی از آمادگی صد در صدی میادین و بازارهای میوه و تره بار برای خدماترسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان خبر داد و تأکید کرد: تمام توان خود را به کار گرفتهایم تا ضمن رعایت دستورالعملهای بهداشتی، نسبت به تأمین محصولات و کالاهای مورد نیاز خانوادهها با بالاترین کیفیت و مناسبتترین قیمت ممکن اقدام کنیم.
راد با تأکید بر اختلاف قیمت ۳۲ درصدی انواع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار با میانگین قیمتهای سطح شهر خاطرنشان کرد: این اختلاف قیمت در محصولاتی همچون حبوبات به ۲۳ و نیم درصد، گوشت گوسفند به ۲۰ و نیم درصد، گوشت گوساله به ۱۸ و نیم درصد، گوشت مرغ به ۸ و نیم درصد و تخم مرغ به ۱۳ درصد میرسد.
وی از آمادگی صد در صدی میادین و بازارهای میوه و تره بار برای خدماترسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان خبر داد و تأکید کرد: تمام توان خود را به کار گرفتهایم تا ضمن رعایت دستورالعملهای بهداشتی، نسبت به تأمین محصولات و کالاهای مورد نیاز خانوادهها با بالاترین کیفیت و مناسبتترین قیمت ممکن اقدام کنیم.
راد با تأکید بر اختلاف قیمت ۳۲ درصدی انواع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار با میانگین قیمتهای سطح شهر خاطرنشان کرد: این اختلاف قیمت در محصولاتی همچون حبوبات به ۲۳ و نیم درصد، گوشت گوسفند به ۲۰ و نیم درصد، گوشت گوساله به ۱۸ و نیم درصد، گوشت مرغ به ۸ و نیم درصد و تخم مرغ به ۱۳ درصد میرسد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.