صدای آمریکا؛ سیمای ایران
دادخواست ۴| بررسی نقش صدا و سیما در آبان ۹۸
اواخر آبان سال گذشته با وجود افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت بنزین و احتمال اعتراضات مردمی، رسانه‌ی ملی خالی از صدای مردم بود و خلاء محتوایی جهت توجیه افکار عمومی در صداوسیما و سایر مکتوبات کاملا به چشم می‌آمد؛ این درحالی بود که رسانه‌های معاند از ابتدای گرانی بنزین همراه مردم جلو می‌رفتند و شکل اعتراضات را تغییر می‌دادند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار