گلایه حریرچی از سلبریتی‌ها / چرا سکوت کردید؟
معاون کل وزارت بهداشت، در ارتباط با وضعیت بیماری کرونا بعد از دو هفته تعطیلی، توضیحاتی ارائه داد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
سلبریتی ها هرچی از خارج بهشون بگنن گوش میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
راست میگن سلبریتی ها بیان در مورد داستان معاون مستعفی تمقیات وزارت بهداشت صخبت کنند اخه اقایان قول داده بودند که بعد از دو هفته تعطیلات کرونایی به ان یپردازند

خانم شریفی مقدم مجری شبکه خبر که پرداختن به انرا به بعد از دو هفته تعطیلات موکول کرده بودند بسم الله بفرمایید دوباره ی خریرچی را دعوت کنید و در این مورد برای مردم شفاف سازی کنید
البته اگر هنوز از بیرون از صدا و سیما برای پخش برخی اخبار و مسائل فشار نمی اورند


اگر پرداختن به این موضوع مهم را بارها و بارها عقب بیاندازید هرگز ما مردم انرا فراموش نمی کنیم

در ضمن اینکه از کادر درمان تشکر می کنیم اما از طرفی هم سوال ما این است که چرا این پروتکل ها و تعطیلات و تقریبا قرنطینه ها در اوایل انتشار کرونا در اسفند سال ۹۸ به بعد احرا نشده !؟

خوب اکر این تعطیلات اینقدر مؤثر هست انتظار این بود که آنرا زودتر اجرا کنید که این بیماری در تمام کشور منتشر نشود و مردم را کرفتار نکند

باید مشخص و روشن شود که ایا تصمیمات افرادی مثل ی ملک زاده مستعفی در ستاد کرونا بر اجرا نکردن زودتر این مخدودیت ها مؤثر بوده یا نه !؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
باید از ی حریرچی پرسید که چرا در مورد استعفای معاون سابق تحقیات وزارت بهداشت سکوت کرده اید و پرداختن به انرا به بعد از دو هفته تعطیلات کرونایی موکول کردید !؟
بسم الله الان دو هفته از پروتکل و تعطیلات و محدودیت ها گذشته بفرمایید ایا تصمیمات امثال ی ملک زاده مستعفی در زودتر احرا کردن این پروتکل ها مؤثر بوده یا نه !؟

خوب وقتی این محدودیت ها اینقدر بقول شما مؤثر بوده چرا انرا زودتر در اوایل شیوع کرونا اجرایی نکردید !؟ و به خواهش های خود از مردم متوسل شده بودین !؟
چرا در مسیر درمان و پیشگیری از بیماری کرونا زودتر از اینها به طب سنتی بها نمیدادید ایا بی توحهی های امثال ی ملک زاده مستعفی بعنوان معاون تحقیقات وزارت بهداشت در این کن توجهی مؤثر نیوده !!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
سیگنال انتخابات 1400 میده بیشرف.. میگه یعنی اونقدر بهتون رسیدیم چرا از ما حمایت و تعریف ننمیکنید تا 1400 هم با یه ورژن کثیف دیگه در خدمتتون باشیم..
ارسال نظرات
آخرین اخبار