کد خبر:۹۰۶۳۶۰

عرضه انواع ماهی در ۵۵ میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر سرانه پایین مصرف انواع ماهی و آبزیان در تهران که بار‌ها از سوی متخصصان و کارشناسان تغذیه اعلام شده است، گفت: با عرضه گسترده ماهی و تسهیل دسترسی شهروندان به آبزیان می‌توان به مصرف بیشتر این مواد غذایی مفید از سوی شهروندان کمک کرد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه در میدان میوه و تره بار بعثت به عنوان یکی از مهم‌ترین جایگاه‌های عرضه محصولات دریایی در ۱۰ ماهه نخست امسال، بیش از ۱۹ هزار و ۷۶۶ تُن انواع ماهی و آبزیان عرضه شده است، افزود: از این میزان، بیش از ۱۴ هزار تُن به ماهی قزل‌آلا اختصاص دارد که نشان‌دهنده سهم ۷۱ درصدی ماهی قزل‌آلا در مجموع فرآورده‌های دریایی است که در این مرکز به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در ۵۵ میدان و بازار میوه و تره بار تهران، انواع ماهی و آبزیان عرضه می‌شود، اظهار کرد: براساس یک برنامه‌ریزی مدون و مشخص، تلاش می‌کنیم مراکز عرضه این محصولات افزایش یابد تا شهروندان با قیمت مناسب به این محصولات که از ارزش غذایی بالایی برخوردارند، دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به دو عامل «قیمت مناسب» و «کیفیت مطلوب» به عنوان عوامل مؤثر در مصرف یک محصول از سوی شهروندان، تصریح کرد: با توجه به نظارت مستمر و مستقیم دامپزشکان و کارشناسان تغذیه بر عرضه انواع ماهی و آبزیان و اختلاف قیمت این محصولات نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر، شهروندان می‌توانند با آرامش خاطر و اطمینان کامل، مایحتاج مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه نمایند.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار