کد خبر:۹۰۷۳۹۸
معاون وزیر آموزش و پرورش:
شکل گیری جامعه آینده در گرو اقدامات موثر شوراهای آموزش وپرورش است
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کسب رتبه نخست شورای آموزش وپرورش استان تهران در کشور گفت: شکل گیری جامعه آینده در گرو اقدامات موثر شوراهای آموزش و پرورش است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار فولادوند عصر یکشنبه در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران که در محل استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اینکه شوراهای آموزش و پرورش استان تهران امسال در کشور رتبه نخست کسب کردهاند، اظهار داشت: شکل گیری جامعه آینده در گرو اقدامات اثر گذار در شوراهای آموزش و پرورش است.
فولادوند با بیان اینکه نظام بندی و ساختار آموزش و پرورش بسیار پیچیده است گفت: شوراها بازوان قدرتمند تحقق مأموریتهای مجموعه آموزش و پرورش محسوب میشوند و در این راستا رسالت خطیر تربیت نیروی انسانی به عهده آموزش و پرورش است که بزرگترین داشته هر کشوری بوده و هر چه آموزش و پرورش کشورمان بهتر عمل کند و رویکرد بهتر اتخاذ کند نیروی انسانی بهتری در آینده خواهیم داشت.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی بیان داشت: از یک سو این شورا تلاش میکند مردم را در جریان آموزش مشارکت دهد و از طرف دیگر بر نظارت مردم تأثر دارد و تسهیلگری وظایف آموزش و پرورش را به عهده دارد.
معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان داشت: متولیان تعلیم و تربیت بر این باور هستند که باید تعامل دستگاهی برای رسیدن به اهداف داشته باشیم و تشکیل ترکیبی همافزا دهیم و با این رویکرد مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی در حال تدوین نظام جامع مشارکت است.
وی افزود: اهداف مورد نظر در نظام تعلیم و تربیت در صورت حمایت حداکثری شوراهای آموزش و پرورش محقق میشود چرا که این شورا از ظرفیتهای ارزشمندی برخوردار است که باید از آنها استفاده شود چرا که تربیت انسانها مجموعهای از اقدامات وسیع است و باید همه مشارکت کنند تا این امر خطیر و حساس به خوبی انجام شود.
فولادوند با بیان اینکه نظام بندی و ساختار آموزش و پرورش بسیار پیچیده است گفت: شوراها بازوان قدرتمند تحقق مأموریتهای مجموعه آموزش و پرورش محسوب میشوند و در این راستا رسالت خطیر تربیت نیروی انسانی به عهده آموزش و پرورش است که بزرگترین داشته هر کشوری بوده و هر چه آموزش و پرورش کشورمان بهتر عمل کند و رویکرد بهتر اتخاذ کند نیروی انسانی بهتری در آینده خواهیم داشت.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی بیان داشت: از یک سو این شورا تلاش میکند مردم را در جریان آموزش مشارکت دهد و از طرف دیگر بر نظارت مردم تأثر دارد و تسهیلگری وظایف آموزش و پرورش را به عهده دارد.
معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان داشت: متولیان تعلیم و تربیت بر این باور هستند که باید تعامل دستگاهی برای رسیدن به اهداف داشته باشیم و تشکیل ترکیبی همافزا دهیم و با این رویکرد مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی در حال تدوین نظام جامع مشارکت است.
وی افزود: اهداف مورد نظر در نظام تعلیم و تربیت در صورت حمایت حداکثری شوراهای آموزش و پرورش محقق میشود چرا که این شورا از ظرفیتهای ارزشمندی برخوردار است که باید از آنها استفاده شود چرا که تربیت انسانها مجموعهای از اقدامات وسیع است و باید همه مشارکت کنند تا این امر خطیر و حساس به خوبی انجام شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.