به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، این مسابقه با محوریت ارائههای آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایدهها و طرحهایی که به محصول یا خدمات رسیدهاند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایهگذاری مردمی را نیز فراهم کند.
به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، برنامه کارویا به همت استودیو نوبین و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته میشود و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانشبنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر میپردازند تا طرحهای برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.
پیش از این، شرکتهای دانشبنیان متقاضی حضور در مسابقه بزرگ «کارویا» به صورت حضوری و آنلاین در دو مرحله کارگاه شیوه ارائه (منتورینگ) با حضور محمدرضا نوروزی (مروج و ژورنالیست علم)، سیاوش ملکیفر (معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی) و علیاصغر سعدآبادی (عضو هیئتعلمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی) با روشهای بهینه ارائه محصول و خدمات خود آشنا شدند.
آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکتهای دانشبنیان و استارتاپهای موفق و مزیتهای اقتصادی ایران، مهمترین نکتهای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.
عوامل مسابقه تلویزیونی «کارویا» عبارتند از: مهدی مهرنیا (کارگردان)، فائزه رمضانی (مدیرپروژه و برنامه ریز)، محمدجواد ترابی (سردبیر)، احسان هوشیارگر (مدیر روابط عمومی و اطلاعرسانی)، محمدرضا نوروزی (منتور)، محمد اسفندیاری (گرافیک)، مرتضی شجاعی (طراح صحنه و دکور)، استودیو رامکا (برندینگ و تبلیغات)، محمدعلی ربیعی (مدیر تولید)، علی خسروی (جانشین تهیه و طراحی) و احمد شفیعی (تهیهکننده).
علاقهمندان میتوانند جهت کسب اطلاع و آشنایی با شرکتهای حاضر در نخستین فصل مسابقه تلویزیونی «کارویا» به آدرس اینترنتی www.karoya.tv و یا صفحه @karoya.tv مراجعه کنند.