آخرین اخبار:
کد خبر:۹۷۱۱۰۵

شگرد تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی برای افزایش فروش

برخی تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی در حالی طی چند روز اخیر نسبت به افزایش قیمت‌ها اقدام کرده‌اند که بازار در رکود قرار داشته و نرخ ارز هم روند نزولی خود را طی کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در طول ماه‌های اخیر بازار لوازم خانگی با رکود قابل توجهی روبه رو شده است و فقط مصرف کنندگانی که نیاز ضروری دارند سری به بازار می‌زنند و مابقی ترجیح می‌دهند با قیمت‌های بسیار بالای لوازم خانگی از خرید انصراف داده و در پی تعمیر محصولات خود باشند.

فروشندگان لوازم خانگی معتقدند بازار از یک بلاتکلیفی رنج می‌برد از یک طرف تدبیری برای مدیریت کالا‌های قاچاق صورت نگرفته و برخی تولیدکنندگان بزرگ داخلی هم با کاهش عرضه یا فروش سبدی محصولات خود سعی در کسب سود هستند.

جالب اینجاست برخی تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی در حالی طی چند روز اخیر نسبت به افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت‌ها اقدام کرده اند که بازار در رکود قرار داشته و نرخ ارز هم روند نزولی خود را طی کرده است.

برخی از فروشندگان لوازم در مورد دلایل افزایش قیمت‌ها می‌گویند: این یک شگرد است که تولیدکننده با افزایش قیمت‌ها نماینده‌های خود را ترغیب به خرید کالای بیشتر می‌کند این در حالی است که باید کالا‌ها فروخته شود تا انبار‌ها فضای لازم برای کالا‌های جدید را داشته باشند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار