کد خبر:۹۷۴۸۸۰
برای سال تحصیلی جاری؛

مهلت‌ ثبت‌نام غیر حضوری افراد معرفی شده به دانشگاه شهرکرد اعلام شد

مهلت ثبت‌نام غیر حضوری افراد معرفی شده در قالب اشتباه انتخاب رشته به دانشگاه شهرکرد سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، جزئیات ثبت نام غیر حضوری افراد معرفی شده در قالب اشتباه انتخاب رشته به دانشگاه شهرکرد سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

ثبت نام پذیرفته شدگان در دو مرحله ۱) ثبت نام غیر حضوری و ۲) تحویل اصل مدارک انجام می‌شود.


در حال حاضر مرحله اول ثبت نام غیر حضوری فعال است. روند ارجاع اصل مدارک در اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.


مهلت ثبت نام غیر حضوری تا ۱۵ آبان ماه سال جاری است مهلت داده شده به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌شود.


در صورتی که متقاضی در دانشگاه قبلی خود ثبت نام داشته باشد. لازم است با کارشناس آموزش آقای کبیری تماس (۰۳۸۳۲۳۲۴۴۰۱ داخلی ۲۳۱۸) گرفته، دانشگاه قبلی خود را اعلام نماید تا مدارک آن‌ها از دانشگاه مربوطه درخواست شود.


روند ثبت نام غیر حضوری به شرح زیر است:

۱-کلیه پذیرفته شدگان آقا موظف هستند وضیعت نظام وظیفه خود را مشخص نمایند. برای آگاهی بیشتر به اطلاعیه نظام وظیفه مندرج در وب سایت دانشگاه مراجعه کنند.


۲-پیش از ورود به سامانه ثبت نام، لازم است شناسه کاربری و رمز عبور را از آدرس http://sess.sku.ac.ir/sess/Script/spcLogin.aspx دریافت نمایید.


۳-ثبت نام غیر حضوری از طریق سامانه آموزشی دانشگاه شهرکرد (sess)، به آدرس http://sess.sku.ac.ir انجام شود.


۴-در قسمت ورود به sess، شناسه کاربری و کلمه عبور دریافت شده را وارد کنند.


۵-پس از ورود به sess، ابتدا وارد صفحه اطلاعات پایه می‌شوید و اطلاعات خود را کامل کنند.


۶-سپس مطابق فرآیند‌های نشان داده شده، روند ثبت نام را تکمیل نمایید. حتما فایل راهنمای ثبت نام را مطالعه نمایید (دریافت فایل راهنمای ثبت نام غیر حضوری).


۷-فرم‌های موجود در فرآیند ثبت نام را کامل و اسکن مدارک لازم را بارگذاری نمایید. پس از اطمینان از صحت اطلاعات بارگذاری شده در هر فرم، حتما گزینه "ذخیره و ارسال" را انتخاب نمایید. پس از ارسال، فرم از دسترس شما خارج می‌شود و امکان تغییر در آن را نخواهید داشت؛ بنابراین در تکمیل فرم دقت لازم را به عمل آورید.


در این مرحله ثبت نام غیر حضوری شما کامل شده است.

توجه: در صورتی که فرمی را کامل نکنید، به عنوان نقص مدرک شناخته می‌شود و روند پذیرش شما دچار مشکل خواهد شد.

پس از اتمام بازه ثبت نام، دروس نیمسال اول ۱۴۰۰ شما توسط دانشکده‌های مربوط در سیستم sess ثبت خواهد شد. اطلاعیه‌های لازم در خصوص روند برگزاری کلاس‌ها در وب سایت دانشگاه درج خواهد شد.

اختصاص شماره دانشجویی و ثبت دروس در این مرحله به منزله پذیرش قطعی شما در دانشگاه نخواهد بود. پذیرش قطعی پس از ارسال اصل مدارک و تایید صحت آن‌ها خواهد بود. بدیهی است در صورت مغایرت مدارک، در هر زمان پذیرش شما لغو خواهد شد. روند ارجاع اصل مدارک در اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار