به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حمیدرضا تقیزاده رئیس بنیاد تعاون بسیج در حاشیه سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج؛ با تاکید بر ضرورت فراهم سازی زمینه های رشد فعالان این عرصه به خصوص برای ورود به بازار کسب و کار گفت: این امر اتفاق بزرگ و نتیجه مطلوب چنین رویدادی است.
وی در ادامه درباره ساخت و بهره مندی از بازی های دیجیتالی مانند «فرماند مقاومت، نبرد آمرلی» گفت: با توجه به ضرورت آشنایی هر چه بیشتر نسل جدید و پیش رو با قهرمانان ملی و آرمان های آنان، یکی از وظایف ما به عنوان نسل گذشته و همه افرادی که به نوعی با سیره و منش بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی آشنا هستیم این است که این شخصیت ملی را با استفاده از ابزارها و شیوه هایی که داریم به نسل های آینده معرفی کنیم.
رئیس بنیاد تعاون بسیج افزود: زمانی که این مهم با بهره مندی از موضوعات جذاب و به وسیله ابزار هنری انجام شود بی تردید اثرگذاری و ماندگای بیشتری خواهد داشت چرا که کودکان با این بازی احساس خود را بیان می کنند.
سردار تقی زاده ادامه داد: اگر بر اساس سبک و سیاق گذشته درصدد معرفی آرمان ها و شخصیت های آرمانی فقط با بهره مندی از کتاب ، پوستر و روایت باشیم نمی توانیم نتیجه مورد را دریافت و کسب کنیم، بنابراین نوجوانان و نخبگانی که با بهره مندی از ابزارهای نوین از جمله بازی های دیجیتالی این شخصیت ها و قهرمانان ملی را معرفی می کنند به نوعی راویانی هستند که با کمک فناوری در این مسیر حرکت می کنند.
لازم به توضیح است: در سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج 680 تیم ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه باهم در سراسر کشور رقابت کردند و در ادامه ۵۰۰ نفر بسیجی متشکل از ۱۰۸ تیم رقابت خود را با یکدیگر آغاز کردند و تیم های شرکت کننده در ۴۸ ساعت فرصت دارند، ایده و تولیدات خود را اعلام و اجرایی کنند.
آیین اختتامیه این رویداد بزرگ، روز پنجشنبه مورخ چهارم آذرماه با معرفی تیم های برگزیده و برتر، برگزار می شود.