فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: پس از پایان جنگ تحمیلی آمریکاییها چهار بار به حریم آبهای ایران تجاوز کردهاند که آنها را دستگیر کردیم و آخرین نمونه آن دی ماه سال ۹۴ در آبهای بوشهر بوده است.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: آنچه در نیروی دریایی ارتش اتفاق افتاده عنایت خداوند متعال و حرکت در راه ولایت فقیه و تلاش همه کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکاییها میدانند اگر در خلیج فارس کوچکترین اهمالی کنند صورت مسئله شان پاک میشود. وقتی ناوی غرق شود صورت مسئله پاک میشود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر اینکه مهمترین دستاورد نیروی دریایی برقراری امنیت در دریاهاست، گفت: امسال از تجهیزات جدید این نیرو رونمایی خواهد شد.
«بیزینس اینسایدر» به بررسی میزان نیروهای آمریکایی در خارج از مرزهای این کشور و نقاط حساس جهان پرداخت و نوشت: ارتش آمریکا بیش از ۱. ۳ میلیون پرسنل نظامی مرد و زن فعال دارد که بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر آنها در خارج از کشور مستقرند.