اپیدمی گوارشی در رامیان؛
دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تشریح جزئیات بیشتری از رخداد گوارشی شهرستان رامیان اعلام کرد: تاکنون حدود ۶۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردهاند، ۲ نفر فوت و ۳۰ نفر بستری شدهاند و بررسی علت این حادثه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۱۹۱۶۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱