بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: پرسپولیس از موقعیتهایش استفاده کرد و در نیمه دوم قویتر از ما ظاهر شد.
کد خبر: ۶۲۶۰۱۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۰