گزارش صنفی/
ماجرای سرویسهای ایاب و ذهاب دانشگاه بجنورد از آنجایی آغاز شد که پس از گذشت سالها از رایگان بودن استفاده از آن، به خاطر برخی نیازها دانشگاه تصمیم به پولی کردن آن گرفت.
کد خبر: ۴۳۹۶۲۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۸