فعال دانشجویی دانشگاه پیامنور بیرجند:
فعال دانشجویی دانشگاه پیامنور بیرجند گفت: اینکه امروز میبینیم، دوباره کنگره ایران را تحریم میکند، نتیجه اعتماد به آمریکا است که پس از تصویب برجام یک ضعف برای ما به حساب میآید.
کد خبر: ۴۷۱۳۷۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۳۰