به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این موسسه با پراکندگی ۱۰۹ دفتر خدمات الکترونیکی در نقاط مختلف شهر تهران به ارائه خدمات مرتبط به شهروندان میپردازد.
گفتنی است؛ نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به منظور بررسی و ارائه خدمات، توانمندیها و برنامههای سازمان و شرکتهای شهرداری تهران برگزار شده و موسسه فناوران شهر در این نمایشگاه از «کیوسکهای دیجیتال شهروندی» رونمایی کرد.
شهروندان تهرانی میتوانند از ۱۲ تا ۱۷ تیرماه ضمن حضور در غرفه موسسه فناوران شهر در نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری واقع در بوستان گفتگو، ضلع جنوبی سالن پردیس میتوانند از کیوسکهای دیجیتال شهروندی بازدید کنند و از خدمات زیر بهرهمند شوند:
خدمات سامانه شهرسازی از طریق میز خدمت شامل تشکیل پرونده. عملیات جانبی (گردش فرآیند) سامانه امور مهندسین ناظر (تشکیل پرونده، تمدید، ثبت تعهد و...)
استعلام طرح و بانک، در خواست مفاصا حساب، فیش نوسازی و پسماند و ...
خدمات کیوسک دیجیتال شامل
خدمات تهران من (استعلام بدهی عوارض خودرو و طرح ترافیک و پارک حاشیهای)
بلیط اماکن تفریحی
ثبت نام دورههای آموزشی
خدمات شهرنت (بانک شهر)
اسنپ