کد خبر:۱۰۲۴۷۰۵

پاسخگویی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به ۳۳۰ تماس مردمی سامانه ۱۳۷ پلاس

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان به ۳۳۰ تماس مردمی پاسخ داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، حسین نظری به همراه مدیران این معاونت در جلسه ارتباط مستقیم سامانه ۱۳۷ پلاس با شهروندان به ۳۳۰ تماس پاسخ دادند.

بیشترین درخواست شهروند در این جلسه مربوط به موضوعات نظافت و سدمعبر، شهرسازی و مباحث عمرانی بود که پس از بررسی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران دستورات لازم به مناطق ۲۲ گانه جهت اقدام ارسال می‌شود.

در جلسه پیشین ارتباط با شهروندان این معاونت ۲۹۲ تماس دریافت شده است که از این تعداد ۲۱۱ درخواست دستور بررسی و اجرا گرفته و ۸۱ مورد ارشاد و راهنمایی بوده است. از ۲۱۱ دستور بررسی تاکنون ۲۰۶ مورد رسیدگی شده است.

همچنین در ۹ ماه گذشته سامانه ۱۳۷ پلاس ۱۷ هزار و ۷۰ تماس در خصوص مسائل مربوط به مناطق ۲۲ گانه دریافت کرده است که از این تعداد به ترتیب مناطق ۴، ۱، ۵، ۲، ۱۲ و ۳ بیشترین پیام را داشته اند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار