به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، صبح روز یکشنبه، ۲۴ مردادماه، امیر یزدی، شهردار منطقه به همراه معاونان و مدیران ارشد شهری در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد شهری از طریق سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی (۱۸۸۸) حاضر شد و به تماسهای تلفنی شهروندان پاسخ داد.
دراینباره امیررضا جلالی، رئیس اداره بازرسی شهرداری منطقه ۱۲، ضمن قدردانی از مجموعه همکاریها و پیگیریها میان مجموعه سازمان بازرسی و کارکنان مرکز اطلاعرسانی ۱۸۸۸ شهرداری منطقه در پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مردمی، بر اهمیت وجود سامانه ۱۸۸۸ در اعتمادسازی تأکید کرد و گفت: باید توجه داشت وجود این سامانه در مبارزه با فساد اداری و شفافسازی عملکرد مدیران شهری تأثیر بهسزایی دارد؛ ضمن آنکه سبب افزایش مطالبهگری در شهروندان خواهد بود که به عنوان، ولی نعمتهای ما بر چگونگی فعالیتها و خدمترسانیها در سیستم مدیریت شهری نظارت دارند.
وی همچنین با تأکید بر اینکه شهر بدون کار مشارکتی با مردم عملاً اداره نمیشود، بیان کرد: این به آن معناست که اگر هم در کاری موفقیتی حاصل میشود، بهطور قطع با مشارکت مردم بوده و باید مسؤولان شهر و ساکنان و شهروندان آن به دنبال ایجاد این مشارکت باشند.
شهردار قلب طهران به همراه همکاران خود در این جلسه، به ۱۲۴ تماس تلفنی از سوی شهروندان منطقه ۱۲ پاسخ داد که عمدهترین درخواستهای شهروندان با موضوعات خدمات شهری، شهرسازی، حملونقل و ترافیک و... بود و در مورد این درخواستها، دستورات لازم برای رفع مشکلات به حوزههای مربوطه صادر شد.