به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ در جلسه ارتباط مستقیم این هفته سامانه ۱۳۷ پلاس که با حضور معاون و مدیران حوزه برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا برگزار شد، ۶۸۵ نفر از پرسنل شهرداری تهران به بیان درخواستها، مشکلات و مطالبات خود پرداختند و پاسخهای لازم را دریافت کردند.
در این جلسه دو ساعته که از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به طول انجامید، از مجموع ۶۸۵ تماس دریافتی، موضوعات افزایش حقوق پرسنل رسمی شهرداری تهران، امور رفاهی (بیمه، درخواست وام، کاهش ساعت کاری بانوان و اعمال دورکاری برای مادران و بیماران خاص)، تبدیل وضعیت به ویژه برای پرسنل ایثارگر، تخصیص گروه تشویقی، ارتقاء پست و جابجایی بیشترین درخواستهای ثبت شده پرسنل در این جلسه بود.
لطفاله فروزنده معاون برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در حاشیه جلسه امروز گفت: ما مجموعهای هستیم که شاید خیلی نواقص و موارد را نبینیم و اینکه یک مجموعهای بیرون از معاونت بر عملکرد مجموعه نظارت داشته باشد، کار خوب و ارزشمندی است و ما از این کار استقبال میکنیم.
وی افزود: همه میدانیم که هر کاری که قرار است در مجموعه انجام شود باید توسط نیروی انسانی صورت گیرد بنابراین رضایت پرسنل بسیار مهم است و بهترین راه برای افزایش رضایتمندی نیروها برقراری ارتباط موثر آنها است.
فروزنده خطاب به مدیران تاکید کرد: ارتباط با پرسنل را جدی بگیرید و از بهکارگیری افرادی که حوصله و سعه صدر در پاسخگویی به پرسنل را ندارند و روحیه آنها نه گفتن و منفینگری است خودداری کنید.
معاون برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، کار سنجش میزان رضایت پرسنل را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ما اگر از نظر خودمان بهترین کار را انجام دهیم، ولی پرسنل از ما رضایت نداشته باشند آن کار اهمیت زیادی نخواهد داشت.
وی همچنین از روابط عمومیها خواست تا نسبت به اطلاعرسانی درست و به موقع بخشنامهها و دستورالعملهایی که از سوی معاونت صادر میشود اقدام کنند تا پرسنل در جریان این بخشنامهها قرار گرفته و توجیه باشند.
پیش از صحبتهای معاون برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا نیز رضا ناصری سرای رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) گزارشی از عملکرد ۶ ماهه این معاونت از لحاظ کمی و کیفی ارائه کرد.