به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دادستان تهران گفت: تأخیر هواپیماها نارضایتی زیادی ایجاد کرده و علاوه بر آن قیمتهای خارج از قاعده نیز بر این نارضایتی افزوده است.
وی با بیان اینکه سرویس دهی شرکتهای هواپیمایی حق مسافر است، گفت: جریمهها را به موقع پرداخت کنید، با مردم صحبت کنید و با اطلاع رسانی به موقع در زمان تأخیر پرواز هواپیما، مسافران را از سردرگمی نجات دهید.
دادستان تهران افزود: این روزها حال مسافران اربعینی را دریابید و قیمتها را به موقع به دادستانی اطلاع دهید تا با کسانی که در افزایش قیمتها نقش ایفا میکنند، برخورد کنیم.
صالحی خطاب به مدیران شرکتهای هواپیمایی، تاکید کرد: تأمین شرایط مطلوب تردد، برای زواری که قصد سفر هوایی به عراق و بالعکس به ایران را دارند باید در اولویت شرکتهای هواپیمایی قرار گیرد و در این زمینه کم کاری شرکتها توجیه پذیر نخواهد بود.