آخرین اخبار:
کد خبر:۱۰۴۰۵۵۷

بازارچه‌های تخصصی، فصلی و محلی موقت در متروی تهران

به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی بازارچه‌های بازارچه‌های تخصصی، فصلی و محلی موقت در متروی تهران به عرضه بی واسطه کالا با قیمت مناسب به مردم خواهند پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران در جلسه مشترک با حامد عباسی نامی سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خصوص استفاده از ظرفیت‌های شهر زیرزمینی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اصناف کشور گفتگو کرد.

نامی در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۲میلیون ۳۰۰هزار جابجایی مسافر با مترو انجام می‌شود خاطرنشان کرد: این تردد بالای مسافر باعث شده تا ایستگاه‌های مترو پتانسیل بالایی در حمایت از تولیدات داخلی داشته باشند.

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: به منظور ارتقا کارایی و اثربخشی فضای ایستگاهی، می‌توان مکان‌های مناسب و بدون استفاده را برای برپایی این بازارچه‌های موقت شناسایی کرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این بازارچه‌ها را می‌توان به چهار دسته محلی، تخصصی، صنفی و فصلی تقسیم بندی کرد گفت: خرید جنس اصل و با کیفیت و حضور برند‌های معتبر داخلی از جمله ویژگی‌هایی است که باید در این طرح به آن توجه شود.

نامی در پایان گفت: فروش بی واسطه و ارزان به مردم، ارائه تخفیفات مناسب به شهروندان و خانواده کارکنان شهرداری تهران و همچنین حمایت از اصناف و تولیدکنندگان داخلی از دیگر اهداف راه اندازی بازارچه‌های موقت در متروی تهران است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار