به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران در نشست شورای سیاستگذاری و هماندیشی نمایشگاه دائمی مادر، نوزاد و کودک در پایتخت گفت: برای نخستین بار است که در برگزاری یک نمایشگاه تخصصی از دستگاههای دولتی درخواست همفکری میشود و این موضوع را بابد به فال نیک گرفت کنند.
محمد صائبی درخصوص همراهی شهرداری تهران با این نمایشگاه گفت: یکی از اهداف این نمایشگاه همافزایی و استفاده از ظرفیتهای بخشهای دولتی و همراهی هر چه بیشتر با بخش خصوصی است و شهرداری تهران نیز به عنوان یک نهاد اجتماعی، نه تنها وظیفه اطلاعرسانی بلکه حمایت را در این زمینه برعهده خود میداند.
وی در ادامه به ترویج سبک زندگی ایرانی -اسلامی که مورد توجه مقام معظم رهبری (مدظله) است اشاره کرد و افزود: کودکان سرمایههای معنوی و آینده سازان این جامعه و کشور هستند و برنامه ریزی در تربیت، سلامت، رشد و تکامل فکری، این قشر امری ضروری و حیاتی است.
صائبی گفت: تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه در این زمینه بسیار تاثیرگذار است و میتواند نقش تسهیلگری داشته باشد و زمینه را برای ایجاد برنامههای مشترک ایجاد کند.
او گفت: درصددیم به غیر از استفاده از ظرفیت تبلیغاتی شهری از موقعیت هایی، چون مترو و اتوبوسرانی، محلات و مناطق ۲۲گانه و... برای تبلیغات این نمایشگاه استفاده کنیم تا اطلاعرسانی به شکل مناسب برای شهروندان صورت گیرد.
دوازدهمین نمایشگاه بینالمللی «مادر، نوزاد و کودک» (MBC از سوی شرکت «میلاد نور» بهعنوان کارگزار سازمان توسعه تجارت، و با نظارت شورای نظارت بر اسباببازی روزهای ۲-۵اسفند ۱۴۰۱ به صورت حضوری در محل دایمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار خواهد شد.