به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین دیانتسرشت معاون نظارت و رسیدگی سامانه ۱۳۷ پلاس:اصلیترین پشتوانه بحث مبارزه با فساد در شهرداری و ناامنسازی فضای تخلفات، پیامهایی است که هر روز در سامانه ۱۳۷ پلاس از سوی شهروندان عزیز مطرح میشود.
کمتر سامانهای مانند سامانه ۱۳۷ پلاس پتانسیل جلوگیری از تخلفات اداری و خدمترسانی به مردم را دارد.
اصل «ساده راضی نشدن شهروندان» را به عنوان یک امتیاز برای اصلاح رویهها وسالمسازی فضای اداری، بالا بردن راندمان و کاهش تخلفات میدانیم و مردم هم هر روز بیشتر از آن استقبال کنند.
در سال جاری و با تشکیل سامانه ۱۳۷ پلاس، بیش از ۲۰ هزار پیام مردمی در خصوص گزارش فساد و تخلفات در شهرداری مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت که نتیجه آن، ارجاع ۵۰ هزار متر مربع تخلف به کمیسیونهای ماده ۱۰۰ بود.
بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل شهرداری تهران که در تخلفات دخیل بودند به کمیته تطبیق سازمان بازرسی معرفی شدند.