کد خبر:۱۰۶۶۶۶۱

هشدار مهم رئیس سازمان بازرسی کل کشور به کلیه دستگاه‌های خدمت‌رسان در ایام نوروز

رئیس سازمان بازرسی کل کشور سامانه و نحوه ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسانی در نوروز ۱۴۰۲ را معرفی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزای دانشجو، ذبیح‌الله خداییان؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: همکاران ما در سراسر کشور در ایام نوروزی با برقراری کشیک و تشکیل گروه‌های تخصصی نظارت و بازرسی، بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در این ایام نظارت دارند.

وی افزود: بازرسان با بازدید‌های سرزده و بازرسی‌های موردی از این مراکز خدمت‌رسان از قبیل مراکز درمانی و بهداشتی، فرودگاه‌ها، پایانه‌های حمل و نقل و دستگاه‌هایی که نظارت بر کنترل قیمت و مبارزه با گرانفروشی دارند، عملکرد آن‌ها را بررسی و نقاط ضعف و قوت این مراکز را شناسایی خواهند کرد.

خداییان ادامه داد: دستگاه‌هایی که در انجام وظاف خود کوتاهی داشته باشند و در خدمت مردم نباشند و به خوبی به وظایف خود عمل نکنند، به مراجع ذی‌صلاح معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: چنانچه مردم شریف هم از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان شکایت یا گله‌مندی داشته باشند می‌توانند موارد را به صورت حضوری به بازرسان ما در سراسر کشور اعلام یا از طریق سامانه ۱۳۶.ir مراتب را ثبت کنند. موضوع با جدیت پیگیری و نتیجه به شخص شاکی و یا گزارش دهنده اعلام خواهد شد.

خداییان تأکید کرد: چنانچجه از سوی دستگاه خدمت‌رسان کوتاهی و سهل‌انگاری صورت گرفته باشد با مسئولین مربوطه برخورد لازم و قانونی به عمل می‌آید.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار