کد خبر:۱۰۷۵۷۴۹

برقراری ۵۴ میلیون تماس با سامانه ۱۱۰/ سردار رادان: به دنبال طراحی سامانه یکپارچه فوریت‌ها هستیم

فرمانده کل انتظامی کشور از برقراری ۵۴ میلیون تماس تلفنی در سال گذشته توسط شهروندان با سامانه ۱۱۰ خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز سایت مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور سردار احمدرضا رادان سردار فرمانده انتظامی کل کشور، استاندار تهران، دادستان عمومی و انقلاب استان تهران و جمعی دیگر از مدیران سازمان‌های خدمات رسان از جمله آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس و ... افتتاح شد.

سردار احمدرضا رادان در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اظهار داشت: امروز مردم عزیز در تهران شاهد توسعه و افتتاح یکی از بزرگترین مراکز پاسخگویی ۱۱۰ و اورژانس انتظامی در سطح کشور و منطقه هستند و از آنجا که از زمان توسعه پلیس ۱۱۰ تا به امروز با افزایش درصد تماس‌های مردم مواجه بوده‌ایم مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تهران بزرگ توسعه یافت.
وی گفت: در سال گذشته ۵۴ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ ثبت شد که از این تعداد ۲۲ میلیون تماس عملیاتی شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه سهم تهران بزرگ از ۵۴ میلیون تماس بالغ بر ۱۴ میلیون تماس بود افزود: بالغ بر ۵۸۰۰۰۰۰ تماس در تهران بزرگ به مرحله عملیات و ماموریت پلیسی رسید.

وی با بیان اینکه خدمات مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به سه زبان انگلیسی، عربی و اسپانیایی ارائه می‌شود از افزایش خطوط برای ارائه خدمت در سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ خبر داد.

سردار رادان تصریح کرد: امروز در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران، ۳۶۰ نفر از همکاران ما مشغول خدمت هستند و مرکزی هم برای تجزیه و تحلیل داده‌ها فعال است تا نسبت به دغدغه مردم سریع و بهتر عمل شود.

سردار رادان در خصوص تجمیع سامانه‌های فوریتی اظهار داشت: همکاران ما هر تماسی را که با آن‌ها گرفته می‌شود اگر نیاز به اورژانس یا خدمات دیگر باشد با آن سازمان‌ها هماهنگ می‌کنند چرا که با آتش نشانی، اورژانس و سایر دستگاه‌ها ارتباط مستقیم دارند و این سازمان‌ها نیز وقتی در سر صحنه حضور دارند موارد را به پلیس اطلاع می‌دهند.

وی گفت: به دنبال این هستیم که سامانه یکپارچه در زمینه فوریت‌ها طراحی شود. فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص ویژگی‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ گفت: در حال حاضر سامانه هوشمند پلیسی ۱۱۰ به گونه‌ای طراحی شده که مدیر مربوطه می‌تواند تعداد تماس، تعداد افراد پشت خط و تعداد افرادی را که نیاز به راهنمایی دارند مشاهده کند و باید گفت در حال حاضر ظرفیت ۳ برابری برای پاسخگویی به مردم آماده و در حال ارائه خدمت است.

سردار رادان در خاتمه از تلاش‌های سردار رحیمی فرمانده سابق انتظامی تهران و سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت و استاندار و سایر مسؤولان در تجهیز و افتتاح مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تقدیر کرد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
معصومه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
باسلام من پسرم چهارماهه درپاسگاه بنسرسراوان شهید شده ازاسلحه شلیک شده وهنوزشهادت پسرم اعلام نشده ماتویک روستای کوچک مرزی سرخس هستیم وچون منطقه کوچکی هست پشت سرفرزندم حرف زیاد میزنند میخوام سریعتر شهادت پسرم امضا شود ممنون ازطرف یک مادربه سرداررادان یاعلی
0
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
فقط هی می کن برو دادگاه مثل ادارات .طراحی حیله اصول اخلاق انگ‌زن فرویدی
0
0
پربازدیدترین آخرین اخبار