به گزارش خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، هفتاد و هفتمین جلسه کارگروه آموزشهای عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست اصغرکشتکار قائممقام رئیس و معاون آموزشی این دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.
وحید بیگدلیراد سرپرست دفتر آموزشهای کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: شرکتکنندگان در دوره مدیریت استراتژیک برند به تجزیه و تحلیل و مورد کاوی مثالهای بسیار موفق برندسازی در سطح جهان پرداخته و اصول، تکنیکها و تاکتیکهای مدیریت استراتژیک برند را فرا میگیرند.
وی تصریح کرد: در مجموع مجوز اجرای ۱۱۵ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در گروههای آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر برای ۵۱ واحد متقاضی در ۲۲ استان صادر شد که این دورهها ظرفیت آموزش قریب به ۹ هزار نفر مهارتجوی واجد شرایط را دارا است.