به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا ناصری سرای با تاکید بر اهمیت رسیدگی کیفی به پیامهای شهروندان، شفاف سازی فرایند رسیدگی و انعکاس آن به شهروندان در تمامی وضعیتهای پایانی در سامانه ۱۳۷ پلاس گفت: از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ قابلیت اخذ بازخورد ۱۰۰ درصدی بصورت برخط از طریق پیامک و آدرس اینترنتی منحصر به فرد هر پیام با امکان نمایش توضیحات درج شده در فیلد "توضیح به شهروند" برای وضعیتهای "غیر قابل رسیدگی" و "رسیدگی اولیه" ایجاد و قابل بهره برداری است.
رییس مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس افزود: یکی از موضوعات گلایه مندی شهروندان در رسیدگی به پیام ها، عدم اطلاع آنان از چگونگی مواجهه واحدهای اجرایی شهرداری تهران با پیام است که با امکان جدید، جزییات رسیدگی به شهروندان منعکس و نظر آنان اخذ میگردد.
وی اظهار امیدواری کرد با شرایط جدید ایجاد شده، و انعکاس جزییات به شهروندان در خصوص پیامهای غیر قابل رسیدگی و رسیدگی اولیه توسط واحدهای اجرایی شهرداری تهران (که بعضاً زمان بیشتری به طول میانجامد)، موجبات رضایتمندی حداکثری شهروندان فراهم گردد.
ناصری سرای خاطر نشان کرد: به منظور صیانت از حقوق شهروندان و بسترسازی مناسب و امن در ارتباط با شهروندان شهر تهران، زیرساختهای سامانه ۱۳۷ پلاس به نحوی ساماندهی شده است که *در حال حاضر برقراری هر گونه ارتباط از سوی این سامانه با مردم، کاملاً یکپارچه بوده و بصورت تماس تلفنی از شماره ۹۶۰۶۶۱۳۷ و ارسال پیامک از سر شماره پیامکی ۱۳۷۰۰۰۰۰۱۳۷ صورت میپذیرد.