به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به عدم وجود دوربرگردانهای غیرهمسطح در طول مسیر ۱۱ کیلومتری بزرگراه شهید چمران (حدفاصل پل پارک وی تا تونل توحید)، از تلاش برای احداث ۲ دوربرگردان غیرهمسطح در این بزرگراه خبر داد و گفت: در حالی که احداث دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران از سال گذشته آغاز شده، تلاش برای اجرای دوربرگردان شمال به شمال نیز از فروردینماه امسال وارد مرحله اجرایی شده است.
صداقتی در تشریح مشخصات فنی پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران، خاطرنشان کرد: این پروژه شامل احداث یک دستگاه پل دوربرگردان به طول ۹۰ متر (۲۹۰ متر با احتساب شیب راهه) و عرض متوسط ۶ متر است. ضمن اینکه اصلاحات هندسی معبر به طول ۱۵۰ متر و اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی از سایر بخشهای این پروژه به شمار میآید.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، کاهش ۷.۵ کیلومتری پیمایشهای اضافی در مسیر بزرگراه شهید چمران، کاهش زمان سفر و مصرف سوخت را از مهمترین تأثیرات اجرای پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران خواند و ابراز امیدواری کرد عملیات احداث این پروژه راهگشای عمرانی تا پایان سال به سرانجام برسد.