آخرین اخبار:
کد خبر:۱۱۴۵۶۴۰

افتتاح ۴ بازار تره‌بار در تهران/ برنامه‌ریزی برای ساخت ۴۰ بازار جدید تا پایان سال

چهار بازار میوه و تره‌بار در مناطق ۲۲، ۹، ۶ و ۱۱ با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران به بهره‌برداری رسید.
افتتاح ۴ بازار تره‌بار در تهران/ برنامه‌ریزی برای ساخت ۴۰ بازار جدید تا پایان سال

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در آیین بهره‌برداری از چهار بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران که در قالب یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار انجام شد، گفت: در برنامه داریم تا پایان سال جاری اگر مشکلی در تامین زمین به وجود نیاید ۴۰ بازار جدید احداث کنیم. همچنین تعدادی از بازار‌های میادین میوه و تره‌بار که بنای آن‌ها فرسودگی دارد در سال جاری نوسازی و بهسازی خواهند شد.

وی افزود: بیش از ۲۵ بازار امسال تخریب و نوسازی خواهد شد و تعدادی بازار نیز بهسازی و ایمن‌سازی آن‌ها محقق خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، درخصوص مکان‌یابی بازار‌های میوه و تره‌بار جدید گفت: مکان‌یابی‌ها با توجه به نیازی که محلات در سطح مناطق دارند از طریق کمیته مکان‌یابی انجام می‌شود و زمینی که شهرداری‌های مناطق معرفی می‌کنند پس از تایید کمیته مکان‌یابی نسبت به احداث بازار میوه و تره‌بار در آن‌ها اقدام می‌شود.

وی درباره تامین کالا‌های اساسی و تنظیم بازار به ویژه اقلام پروتئینی در سطح میادین گفت: با توجه به تفاهمنامه‌ای که میان شهرداری تهران و جهاد کشاورزی منعقد شده مقرر شده که از این پس در مجموعه شهرداری تهران از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نسبت به تامین کالا‌های اساسی به ویژه پروتئین ورود داشته باشیم. به این ترتیب ظرف چند ماه آینده میزان عرضه این اقلام افزایش پیدا می‌کند و تنظیم بازار نیز محقق خواهد شد.

بختیاری زاده تاکید کرد: در حال حاضر نیز در تامین و عرضه گوشت مرغ، گوشت گرم گوساله و تخم‌مرغ هیچ مشکلی نداریم، اما در حوزه گوشت گرم گوسفندی مشکلاتی وجود دارد که به زودی حل و فصل خواهد شد. ورود ما به حوزه تامین کالا با همکاری تامین‌کنندگان صورت می‌گیرد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار