آخرین اخبار:
کد خبر:۱۱۴۷۱۳۷
رمضانی در نشست خبری مطرح کرد

فروش ۴۹۷ میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب تا پایان روز دهم/ امروز پایان کار بخش مجازی نمایشگاه است+فیلم

سخنگوی نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه تا پایان روز دهم، ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بخش حضوری و مجازی مجموعا ۴۹۷ میلیارد تومان فروش داشته است.

فروش ۴۹۷ میلیارد تومان نمایشگاه کتاب تا پایان روز دهم/ امروز پایان کار بخش مجازی نمایشگاه است+فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، سخنگوی نمایشگاه بین المللی کتاب در نشست خبری گفت: نمایشگاه تا پایان روز دهم، ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بخش حضوری مجموعا ۳۱۹ میلیارد تومان که ۲۲۳ میلیارد تومان در درگاه رسمی و ۹۶ میلیارد تومان در درگاه غیررسمی و کارت به کارت ثبت شده است، فروش داشته است.

وی افزود: در بخش مجازی نمایشگاه هم مجموعا ۱۷۸ میلیارد تومان فروش ثبت شده که ۱۳۵ میلیارد تومان آن مربوط به ناشران و ۴۳ میلیارد تومان مربوط به کتاب فروشان بوده است.

رمضانی ادامه داد: جمع کل فروش نمایشگاه تا پایان روز دهم ۴۹۷ میلیارد تومان بود که امیدواریم امروز هم در بخش حضوری و مجازی یک رکورد خوبی ثبت شود و افزایش قابل ملاحظه‌ای را داشته باشیم تا هم با عبور از تورم کتاب به افزایش تعداد نسخه هم برسیم.

کد ویدیو


سخنگوی نمایشگاه کتاب گفت: امروز پایان بخش مجازی نمایشگاه خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تعداد زیادی ناشران عمومی طبعا بیشترین آمار مربوط به ناشران عمومی است. بعد از آن رقابتی بین بخش کودک و نوجوان و آموزشی است. نکته جالب اینکه تعدادی از ناشران سرشناس کودک و نوجوان رتبه‌های اول و دوم و سوم فروش در بخش حضوری نمایشگاه را امسال از آن خود کردند.

کد ویدیو
.رمضانی بیان کرد: روز گذشته در مجموع بخش حضوری و مجازی، پر فروش‌ترین روز نمایشگاه بود که البته فکر میکنم امروز، پر فروش‌ترین روز بخش مجازی بوده است

وی اظهار داشت: در نظرسنجی روز دهم از مردم سوال شده که آیا اردیبهشت را تاریخ مناسبی برای برگزاری نمایشگاه است؟ جواب ۷۵٪ مردم، مثبت بود، نمره‌ای که مردم در روز دهم
.به ما دادند، حداقل نمره در این چند روز بوده و نمره ۷۰ بود
 
کد ویدیو
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار