دیدار رئیس سازمان محیط‌زیست با تعدادی از نمایندگان مجلس
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۱۷۳۴۸۰

دیدار رئیس سازمان محیط‌زیست با تعدادی از نمایندگان مجلس

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، با نمایندگان شادگان، بجنورد و خرم آباد در مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رئیس سازمان محیط‌زیست با تعدادی از نمایندگان مجلس
دیدار رئیس سازمان محیط‌زیست با تعدادی از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شینا انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، با هاشم خنفری‌پور جعفری نماینده شادگان، رضا سپهوند نماینده خرم آباد و چگینی و محمد مهدی شهریاری نماینده بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه، سملقان و رازوجرگلان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار‌ها پس از تبادل نظر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دستورات لازم برای پیگیری برخی از موارد مطرح شده را صادر کرد.

پربازدیدترین آخرین اخبار