
پاسخگویی به بیش از ۹ هزار تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم

مهدی کلانترزاده دبیر کمیته اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: شهرداری قم در بخشهای مختلف خدماتی، حمل و نقلی، ایمنی و حوزه اطلاع رسانی در حال خدمت رسانی به زائران و شهروندان است.
وی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نیز به صورت مستمر آماده پاسخگویی به تماسهای شهروندان بوده و اطلاعات مورد نیاز زائران را نیز به آنها ارائه میکند.
دبیر کمیته اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در ادامه تصریح کرد: از تاریخ ۲۸ اسفند تا پایان سوم فروردینماه ۹ هزار و ۱۸۱ نفر با سامانه ۱۳۷ تماس گرفتهاند.
وی ابراز کرد: از این تعداد ۱۰۹ تماس برای اسکان شهرداری، ۷۳۱ تماس برای اسکان فرهنگیان، ۶۴۳ تماس راهنمای زائر، ۳۱۲ تماس برای چادرهای توزیع میوه شب عید و ۱۳ تماس برای اطلاعات مربوط به هتلها اختصاص دارند.
کلانترزاده در پایان گفت: همکاران بنده به صورت ۲۴ ساعته در سامانه ۱۳۷ پاسخگوی زائرین گرانقدر و محترم بودع اطلاعات مربوط به راهنمایی آنها را در اختیارشان میگذارند.