کد خبر:۱۲۴۲۳۹۲
در گفت‌وگو با دانشجو؛

پاسخگویی به بیش از ۹ هزار تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و فناوری اطلاعات ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم گفت: از تاریخ ۲۸ اسفند تا پایان سوم فروردین‌ماه ۹ هزار و ۱۸۱ نفر با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته‌اند.
پاسخگویی به بیش از ۹ هزار تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم

مهدی کلانترزاده دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و فناوری اطلاعات ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: شهرداری قم در بخش‌های مختلف خدماتی، حمل و نقلی، ایمنی و حوزه اطلاع رسانی در حال خدمت رسانی به زائران و شهروندان است.

وی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نیز به صورت مستمر آماده پاسخگویی به تماس‌های شهروندان بوده و اطلاعات مورد نیاز زائران را نیز به آنها ارائه می‌کند.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و فناوری اطلاعات ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در ادامه تصریح کرد: از تاریخ ۲۸ اسفند تا پایان سوم فروردین‌ماه ۹ هزار و ۱۸۱ نفر با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته‌اند.

وی ابراز کرد: از این تعداد ۱۰۹ تماس برای اسکان شهرداری، ۷۳۱ تماس برای اسکان فرهنگیان، ۶۴۳ تماس راهنمای زائر، ۳۱۲ تماس برای چادر‌های توزیع میوه شب عید و ۱۳ تماس برای اطلاعات مربوط به هتل‌ها اختصاص دارند.

کلانترزاده در پایان گفت: همکاران بنده به صورت ۲۴ ساعته در سامانه ۱۳۷ پاسخگوی زائرین گرانقدر و محترم بودع اطلاعات مربوط به راهنمایی آنها را در اختیارشان می‌گذارند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار