برگزاري نخستين جشنواره «حركت دانشگاهي» در کازرون
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از شیراز، ابراهيم آروند امروز در جمع خبرنگاران از برگزاري نخستين جشنواره «حركت دانشگاهي» در مجتمع دانشگاهي كازرون براي حضور در چهارمين جشنواره ملي حركت خبر داد و اظهار داشت: اين جشنواره از 31 ارديبهشت ماه زير نظر شوراي دبيران و با همكاري امور فرهنگي مجتمع دانشگاهي كازرون برگزار مي شود.، و تا دوم خرداده ماه ادامه دارد.
آروند با اشاره به برگزاري چهارمين جشنواره ملي حركت، اين جشنواره را ويژه انجمن هاي علمي سراسر كشور دانست و تصريح كرد: در اين جشنواره دستاوردها، اختراعات، ابداعات، نوآوري ها، مقالات، پژوهش ها، نشريات و محصولات علمي دانشجويان به نمايش گذاشته مي شود.
وي ادامه داد: انجمن علمي فيزيك مجتمع دانشگاهي كازرون در جشنواره ملي حركت سال گذشته عنوان برگزيده را بدست آورد.
مدير روابط عمومي مجتمع دانشگاهي كازرون از افزايش انجمن هاي علمي مجتمع دانشگاهي كازرون خبر داد و گفت: در سال گذشته پنج انجمن علمي در مجتمع دانشگاهي كازرون فعاليت داشتند كه امسال با افزايش رشته ها به هفت انجمن علمي افزايش يافته است.
آروند با بيان اينكه انجمن هاي علمي فيزيك، برق، مهندسي فناوري اطلاعات، روانشناسي، ادبيات فارسي، علوم كامپويتر و زبان انگليسي در مجتمع دانشگاهي كازرون فعاليت مي كنند، خاطرنشان كرد: با توجه به سياست هاي دستيابي به افق علمي ايران 1404 كه جايگاه كشور را به لحاظ علمي در سطح منطقه ترسيم كرده است براي هررشته يك انجمن علمي در وزارت علوم به تصويب رسيد./انتهاي پيام/