آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۸۸۴۴۵

خدمات‌رسانی ۶۰۰ مجتمع بین‌راهی به زائران اربعین حسینی

عضو سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: ۶۰۰ مجتمع خدماتی - رفاهی بین‌راهی فعال در مسیر‌های منتهی به مرز‌های اربعینی، آماده خدمات‌رسانی به زائران حسینی هستند.
خدمات‌رسانی ۶۰۰ مجتمع بین‌راهی به زائران اربعین حسینی

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین دغاغله عضو هیات عامل و راهبر امور حقوقی، سرمایه‌گذاری و آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: از مجموع ۱۱۳۱ مجتمع خدماتی - رفاهی بین‌راهی در سطح محور‌های مواصلاتی کشور، ۶۰۰ مجتمع فعال در مسیر‌های منتهی به مرز‌های شهید سلیمانی (مهران)، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق و تمرچین به‌صورت ویژه‌ای مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته‌اند، تا خدمات مناسبی را به زائران حسینی ارائه دهند.

 

وی بیان کرد: علاوه بر امکانات موجود، فضا‌های موقت دیگری مانند نمازخانه، وضوخانه و محل شارژ تلفن همراه زائران نیز در این مجتمع‌های بین‌راهی تعبیه می‌شود.

 

او همچنین از ابلاغ شیوه‌نامه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین‌شهری به ادارات‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها خبر و ادامه داد: بر این اساس، نظارت بر نظافت عمومی، نمازخانه، اماکن بهداشتی، مکان‌های استراحت موقت زائران، تأمین آب پایدار و فعالیت فروشگاه‌های مستقر در این مجتمع‌ها در حال انجام است.

 

دغاغله خاطرنشان کرد: مسئولان مجتمع‌های خدماتی - رفاهی موظف شده‌اند در بازه زمانی ۱۰ روزه، نسبت به رفع و اصلاح هرگونه نواقص احتمالی در این مراکز خدماتی اقدام کنند، همچنین در بازدید‌های مجدد این موارد مورد رسیدگی دوباره قرار می‌گیرد.

 

وی در خصوص تأمین سوخت جایگاه‌های سوختگیری فعال در مجتمع‌های خدماتی - رفاهی گفت: هماهنگی‌هایی با شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی انجام شده تا در ایام سفر‌های اربعین حسینی، سوخت وسایل نقلیه در حال تردد در محور‌های مواصلاتی تأمین شود.

 

عضو هیات عامل راهبر امور حقوقی، سرمایه‌گذاری و آزادراه‌ها افزود: با تشکیل و فعالیت کمیته نظارت بر مجتمع‌های خدماتی - رفاهی در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و استان‌های کشور، نظارت‌های ویژه ایام اربعین تا پایان سفر‌های زائران و به‌منظور ارائه خدمات بهینه به زوار حسینی استمرار دارد.

 

دغاغله تأکید کرد: زائران و کاربران جاده‌ای در صورت مشاهده هرگونه نواقص و مشکلات در روند خدمات‌رسانی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین‌راهی، می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه جامع ۱۴۱ و پل ارتباطی سامانه‌های استانی نصب شده در این مجتمع‌ها نسبت به ثبت شکایات خود اقدام کنند، هرگونه شکایت ثبت شده بررسی و نتیجه رسیدگی آن به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار